În cursul zilei de ieri, SPAS Constanța, serviciu care se află în subordinea Primăriei Constanța, a publicat un anunt de cumpărare directă pe site-ul SEAP. Curioși din fire, am căutat mai multe informații pentru a vi le putea oferi. Poate veți fi interesați. ”Anunț publicitate numărul 106015 – Obiectul contractului îl reprezintă achiziția de articole textile necesare Serviciului Administrare Creșe și Serviciului Centrul Social din cadrul SPAS Constanța.” Este vorba despre cumpărarea directă a 130 de seturi lenjerii pătuț, 280 de lenjerii pătuț stivuibil, 200 de saltele de protecție pentru pătuț stivuibil, 5 cearceafuri albe și 10 prosoape. Valoarea estimate fără TVA a acestor produse este de 33620 de lei. Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească furnizorul sunt destul de severe. Iată-le: ”Contractul se va încheia după data atribuirii în SEAP și va fi valabil până la îndeplinirea obligațiilor asumate. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA, sub forma de centralizator de prețuri, după modelul atașat; valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționată distinct și va fi întocmită conform formularului de ofertă atașat. Oferta va avea o valabilitate de 60 zile și va fi postată în catalogul electronic SEAP până la data limită de depunere a ofertelor. în caz contrar, autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a nu o lua în considerare. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzător de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Se va constitui garanție de bună execuție, în cuantum de 5% din valoarea totală a contractului, fără TVA. Transportul intră în sarcina furnizorului, fără costuri suplimentare din partea achizitorului, produsele fiind livrate la sediile beneficiarului. Termenul de livrare este de 3 zile de la data comenzii. Ofertanții trebuie să fie înregistrați în SEAP, vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016. Nu se acceptă oferte alternative sau parțiale. Criteriul de adjudecare îl reprezintă “prețul cel mai scăzut” pentru ofertele corespunzătoare necesității autorității contractante. Termen limită primire oferte: 11.07.2017.”. Așa că doritorii unor asemenea afaceri, și suntem siguri că sunt mulți, se pot grăbi pentru a depune oferte.