Conecteaza-te cu noi
palaz

Actual

Începe festivalul NEVERSEA! Vezi programul zilei de mâine și detalii referitoare la concerte

Published

on

Începând  de mâine, orașul Constanța se va transforma în polul distracției de la Malul Mării Negre. The Script, Armin van Buuren, Aloe Blacc, Axwell&Ingrosso, Hardwell, John Newman, Steve Angello, Steve Aoki și mulți alții vor urca pe  scenele celui mai mare festival de pe litoralul românesc, NEVERSEA.

La prima ediție a festivalului, peste 153.000 de participanți au trăit experiențe unice pe plaja NEVERSEA din Constanța. La ediția din acest an, în cele patru zile de festival este așteptat un trafic de peste 250.000 de persoane din țară și din străinătate, dar și peste 200 dintre cei mai buni artiști ai momentului.

Odată ajunși în zona festivalului, primul și cel mai important lucru pe care trebuie să-l facă fanii festivalului este să schimbe biletul într-o brățară de festival la unul din punctele de check-in. Organizatorii au pregătit un program prelungit pentru corturile de check-in, acestea fiind deschise și azi, 4 iulie 2018, în intervalul orar 14.00 – 23.00, urmând ca în zilele de festival intervalul să fie 12.00 – 08.00.

Pentru acest lucru este obligatoriu să aiba un bilet valid și un act de identitate valabil. În cazul în care fanii au finalizat procesul de check-in online, aceștia se vor putea îndrepta spre fast lane-urile dedicate, cu biletul pentru care s-a făcut deja check-in online. Tinerii sub 18 ani vor avea nevoie, pe lângă bilet și actul de identitate, și de documentul care atestă acordul părinților care poate fi găsit pe neversea.com. Accesul minorilor sub 14 ani este permis doar pe baza unui bilet valid și însoțit de un părinte.

Advertisement
usr

La fel ca și anul trecut, cel mai bun sistem de plată utilizat până acum de peste 2.500.000 de oameni în festivalurile din întreaga lume, Festipay, va fi implementat în această vară într-o formula integrată cu sistemul de acces la NEVERSEA. Acest sistem integrat care aduce mai multă siguranță pentru festivalier este pus la dispoziție de Raiffeisen Bank, banca oficială a festivalului și VISA, cardul oficial al festivalului. Pentru acest eveniment, festivalierii vor avea la dispoziție o brățară din țesut textil cu un chip RFID integrat.

Împreună cu Raiffeisen Bank și VISA, organizatorii festivalului NEVERSEA, au pregătit peste 60.000 brățări de acces cu sistemul de plată integrat. În perimetrul festivalului, vor exista 50 de puncte de încărcare a brățărilor, iar pentru a evita cozile și aglomerările, organizatorii recomandă festivalierilor încărcarea brățărilor înainte de festival, după parcurgerea procesului de check-in, de pe site-ul neversea.com. Această modalitate de încărcare a brățărilor va fi disponibilă și în timpul festivalului și va putea fi accesată direct din aplicația mobilă NEVERSEA. Festivalierii care vor să folosească banii cash pentru încărcarea brățărilor trebuie să știe că în perimetrul festivalului va exista 1 ATM al Raiffeisen Bank.

Line-up-ul final al festivalului NEVERSEA, dar și programul pe zile, ore și scene poate fi consultat pe site-ul www.neversea.com. Organizatorii festivalului menționează faptul că programul poate suferi modificări.

 Peste 4 000 de persoane lucrează în producția efectivă a festivalului NEVERSEA, dintre care peste 500 sunt voluntari. În ceea ce privește logistica festivalului, cifrele sunt impresionante: peste 250 de camioane necesare pentru transportul logistic. Scena principală are 20 metri înălțime, peste 80 de metri baza și o creștere de peste 30 la sută a ecranelor led și a efectelor speciale. Perimetrul festivalului este împrejmuit de 5 km de gard. Pentru grafica și designul tuturor scenelor s-au adunat peste 600 de ore de muncă a peste 20 designeri și arhitecți, ce au contribuit la crearea universului NEVERSEA din acest an. Pentru protecția plajelor se folosesc peste 10.000 mp de podele de lemn și peste 8.000 mp de podele protecție trafic greu. Organizatorii folosesc 22 de generatoare electrice pentru a acoperi întreaga zonă,  însumând 4,5 MW putere instalată, adică consumul unui oraș de 40.000 de locuitori din  România. Cablurile electrice care se vor folosi au greutatea de aproximativ 12 tone, iar lungimea lor, dacă ar fi să le punem cap la cap este de circa 30 kilometri. Toate acestea sunt conform standardelor tehnice internaționale de utilizare în medii speciale-mobile.

Peste 1600 de jandarmi, polițiști, pompieri și medici se vor asigura în cele 4 zile și 4 nopți de festival că sunt respectate măsurile de siguranță. În plus, in festival vor exista și 300 de agenți de securitate privați. În perimetrul festivalului vor fi amplasate și două spitale de campanie SMURD și 3 puncte de prim ajutor.

Advertisement
usr

Pentru ca circulaţia în oraş şi în staţiunea Mamaia să nu se blocheze pe perioada celor patru zile în care se va desfăşura marele eveniment, Regia Autonomă de Transport în Comun din Constanţa  va suplimenta oferta de transport cu o linie SHUTTLE BUS,  ”NEVERSEA”   cu plecare din Mamaia spre Portul Tomis .

Autobuzele vor circula  non stop, în perioada 5-9 iulie,  pe traseul:  Mamaia (Hotel Caraiman), B-dul Mamaia, B-dul Tomis, Str. Traian, Poarta 2 Port, Str. Termele Romane, B-dul Elizabeta,  Str. Remus Opreanu, Port Tomis şi retur, Str. Remus Opreanu, Port Tomis, B-dul Elizabeta, Str. Traian, Str. Mihai Viteazu, B-dul Mamaia, Staţiunea Mamaia. Autobuzele care deservesc aceasta linie vor circula începând cu data de 05 iulie 2018, ora 08.00 pana pe 09 iulie 2018 ora 09.00.

Intervalul de succesiune va fi între  orele 08.00-24.00 de 10 minute, iar între  24.00-08.00 de 16 minute. Tot pentru perioada festivalului “NEVERSEA” vor fi prelungite liniile 42, 44, 48, 51, 101C până în portul Tomis, iar în intervalul 05.08.2018, ora 09:00 şi 09.08.2018, ora 09:00 programul de transport va fi non stop. Pentru aceasta perioada, liniile 2-43 și 5-40 vor circula și în intervalul orar 24.00 – 05.00 cu o succesiune de 30 minute.

Toţi cei care vor să se deplaseze la festival pot să achiziţioneze abonamente RATC pentru 24 ore la preţul de 5 lei, dar şi abonamente pentru 7 zile la preţul de 30 lei. De asemenea, călătoria se poate  achita şi prin SMS, la numărul 7475, iar în portul Tomis  va fi amplasat punct de vânzare bilete R.A.T.C. cu program non-stop.

De joi, 5 iulie şi până luni, 9 iulie vor fi închise circulaţiei, următoarele artere: strada Traian cu Valea Portului; Poarta 1; sensul giratoriu Traian cu strada Termele Romane;  strada Traian cu bulevardul Tomis; strada Negru Vodă cu strada Ecaterina Varga; strada Yokohama, strada Salonic și strada Belvedere; strada Negru Vodă cu strada Mircea cel Bătrân;  strada Mircea cel Bătrân cu strada Smârdan; strada Mircea cel Bătrân cu strada Decebal; strada Mircea cel Bătrân cu strada Eroilor; strada Bucovina cu strada Eroilor. Parcarea autovehicolelor pe bulevardul Elisabeta va fi interzisă pe perioada 03 – 09 iulie, iar riveranilor li se vor distribui permise de acces pentru a putea trece de filtrele instituite de autorităţi. De asemenea, se va interzice accesul taxiurilor, mijloacelor de transport particular (autoturisme, microbuze, maxi-taxi) în interiorul perimetrului de siguranță cu excepția  autobuzelor RATC autorizate să efectueze cursele speciale.

Advertisement
usr

Vedeți și programul zilei de mâine:

Main Stage
17:00
Partydul Kiss FM
Manuel Riva & Alexandra Stan
Alle Farben
Lucas & Steve
Alan Walker
Yellow Claw
01:40
Hardwell
GTA
22:00
Paul Agripa
Raresh
Cezar b2b Praslea
14:00
Plus[+]
DRU KLEIN
Blanilla
Bully
Specii
Satra B.e.n.z
DOC
NGHTMRE
Modestep
12:00
Emann
Lauvon
Danaga
Nightmares on Wax
Blond:ish Dj Set
Acid Pauli
El Mundo
Gorje Hewek & Izhevski
12:00
Adrian Saguna B2b Alex Riddle
Maryo
GABRIEL M
18:00
ANDRE RIZO
Pascal Junior
Manu Gonzalez
Steff da campo
Stefan Biniak
Nusha
Nihno

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions