Întreruperile dese la rețeaua de apă caldă și termoficare i-a adus la disperare pe mulți constănțeni, care au făcut reclamații la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului. Unul dintre aceștia este Viorel Teodoroiu din Constanța care spune că s-a săturat să nu aibă apă caldă și căldură în casă.
„Termoficare SRL nu respecta contractul! Am sesizat telefonic Termoficare SRL. In acest sens solicit organelor abilitate ANRE, ANPC, Politia Romana, DNA, OLAF sa se autosesizeze cu privire la atentarea la sanatate si integritate fizica si psihica a abonatilor Termoficare SRL din Constanta, circa peste 50.000 si sa dispuna la verificari si control catre acest furnizor!
Zilele in care nu am beneficiat de agent termic:
12.11.2022 nr înregistrare 1326 Termoficare SRL
13.11.2022 nr înregistrare 21164 Termoficare SRL
14.11.2022 nr înregistrare 21164 Termoficare SRL
15.11.2022 nr înregistrare 1361; Politia Romana vfef261390; Primaria Constanta 241503
22.11.2022 nu a raspuns nimeni la telefon pe durata mai multor ore
23.11.2022 nr înregistrare 1479 Termoficare SRL
12.12.2022 nr înregistrare 1759 Termoficare SRL
16.12.2022 nu a raspuns nimeni la telefon pe durata mai multor ore
22.12.2022 nu a raspuns nimeni la telefon pe durata mai multor ore
18.01.2023 nu a raspuns nimeni la telefon pe durata mai multor ore
19.01.2023 nr înregistrare 104 Termoficare SRL
30.01.2023 nr înregistrare 231 Termoficare SRL
08.02.2023 avarie Magistrala comunicat presa Termoficare SRL
15.02.2023 nr înregistrare 480 Termoficare SRL
21.02.2023 nr înregistrare 521 Termoficare SRL. Este oprita Magistrala 1
21.02.2023 nr înregistrare 527 Termoficare SRL“, spune constănțeanul.
În urma numeroaselor sesizări, cmisarii CJPC Constanța anunță că verifică temperatura apei calde/ agentului termic la plecare din punctul termic și la punctul de separare/ delimitare a instalației de furnizare către utilizatori.
„Dacă temperaturile corespund cu cele declarate în contractul de prestare servicii, înseamnă că furnizorul respectă condițiile contractuale. În cazul în care consumatorul reclamă că nu are căldura sau apa caldă în condiția în care furnizorul respectă temperatura înseamnă că este o problema pe instalația proprie și remedierea cade în sarcina consumatorului (conducte sau calorifere colmatate). Avariile/ întreruperile în furnizarea agentului termic trebuie aduse la cunoștința consumatorilor prin intermediul site-ului propriu sau prin mijloace de comunicare mass – media.“, informează inspectorii Oficiul pentru Protecția Consumatorului.
Inspectorii de la Protecția Consumatorului mai spun că, în cursul anului trecut, au avut 14 documente de control încheiate în urma cercetării unor petiții, din care 13 au fost procese verbale de constatare și un proces verbal de constatare a contravenției cu avertisment.
„Anul acesta, respectiv săptămâna trecută, am verificat temperatura agentului termic în diferite puncte termice arondate locuințelor consumatorilor care reclamau temperatura scăzută. Nu s-a finalizat documentul de control.“, mai spun cei de la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului, care au mai punctat în acest an au fost 11 reclamații.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta