Primăria municipiului Constanța anunță achiziția de lucrări de reparații la jardienierele amplasate pe domeniul public al municipiului Constanța. Prețul plătit pentru aceste lucrări este mai mare de 400.000 de lei. Achiziția va fi una directă, pentru lucrări de zidărie și zidire, dar și de vopsitorie.
Lucrările de reparații jardiniere amplasate pe domeniul public al Municipiului Constanța nu necesită o tehnologie de execuție deosebită, dar se vor respecta normativele în vigoare, pentru fiecare categorie de lucrări, precum și prevederile referitoare la protecția mediului și a muncii.
Conform anunțului existent pe pagina de internet a Primăriei municipiului Constanța, achiziția administrației municipale constă în:
– delimitarea și semnalizarea perimetrului de lucru;
– reparațiile jardinierelor vizate se va realiza fără afectarea rețelelor de utilități precum și a altor dotări de pe domeniul public sau privat precum și altor bunuri private;
– vor fi dezafectate inclusiv fundațiile acestora, situație în care se va intervenii sub nivelul solului;
– terenul va fi adus la starea inițială unde se realizează lucrările de demolare;
– se va interveni asupra lor manual sau mecanic, în funcție de gradul de deteriorare;
– se vor îndepărta cu atenție părțile deteriorate de la trepte, capacele mozaicate, placajul din piatră naturală tip Techirghiol, tencuiala și cărămida aparentă, pe porțiunile unde se vor efectua reparații;
– se va cofra și se va turna beton B 150 în fundații și elevații;
– se va înlocui travertinul deteriorat;
– se vor tencuii și se vor finisa cu terasit;
– capacele mozaicate, placajul din piatră naturală și cărămida aparentă vor fi curățate de mortar, vor fi stivuite cu grijă, manipulate manual;
– fisurile din punctele izolate vor fi acoperite cu mortar pe bază de aracet sau chit special;
– pentru finisarea suprafețelor, dacă este cazul se va realiza o curățare atentă și se va aplica un tinci înaintea operațiunii de vopsire;
– după refacere se va aplica lavabil de exterior, rezistent la condițiile meteo nefavorabile ( ploi, îngheț/dezgheț, etc);
– după refacerea zonelor deteriorate se va executa o igienizare a suprafețelor;
– toate lucrările se vor executa conform normativelor în vigoare și în baza ordinelor de lucru emise de beneficiar.
Pentru executarea lucrărilor de reparații jardiniere, executantul va dispune de echipe mobile, având în dotare scule, utilaje și unelte specifice.
Molozul rezultat în urma săpăturilor, se va transporta și depozita la rampa de deșeuri inerte aflată la Poarta 9, cu respectarea obligațiilor executantului de a obține documentația necesară (autorizație tramă stradală, Aviz Acces Poarta 9).
Valoarea estimată fără TVA: 397.445,11 lei fără TVA
Condiții achiziție: Modalitatea de achiziționare a serviciilor se va realiza pe bază de contract, conform caiet de sarcini anexat.
Condiții de participare:
– cu respectarea prezentului anunț și a caietului de sarcini nr. 207527/28.10.2019;
– prezentarea certificatului constatator eliberat de O.N.R.C. care să probeze existența unei legături între obiectul achiziției și obiectul de activitate al operatorului economic.
Oferta va fi întocmită în conformitate cu cerințele caietului de sarcini atașat, astfel încât specificațiile tehnice din oferta depusă să permită identificarea cu ușurință a corespondenței cu toate cerințele și specificațiile din caietul de sarcini atașat.
Data limită primire oferte: 20.11.2019, ora 23:59.
În vederea efectuării vizitelor în teren, ofertanții se vor adresa Direcției Gestionare Servicii Publice, Serviciul Amenajări Urbane 0241488176.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta