Primăria Lumina anunță că mâine, 15 noiembrie, începând cu ora 16.30, va avea loc prima campanie de informare publică desfășurată la nivel local privind derularea proiectului de cadastru general la nivelul UAT.
„Ne dorim ca fiecare cetățean să fie informat, să-și pregătească documentele, să cunoască etapele derulării lucrărilor. La această primă ședință de informare vor participa reprezentanți ai O.C.P.I. Constanța, administrației publice locale precum și reprezentanții prestatorului lucrărilor de cadastru general. Aceste campanii de informare sunt foarte importante pentru bunul mers al proiectului iar pentru ca lucrările să se desfășoare cu rapiditate este absolut necesară cooperarea din partea cetățenilor.
Toți cei care sunt interesați și cei care au nevoie de lămuriri cu privire la înregistrarea sistematică a imobilelor de pe raza UAT Lumina, sunt așteptați la această ședință de informare, marți 15 noiembrie, orele 16.30 , la sediul Primăriei Lumina.“, informează Primăria Lumina.