UPC România, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de comunicaţii prin cablu, anunţă redeschiderea magazinului din b-dul Aurel Vlaicu Nr. 3. Magazinul a fost reamenajat în concordanță cu noul concept de magazine UPC pentru susținerea identității vizuale a companiei și a promisiunii de brand: „Bucură-te de fiecare moment”.
În toamna anului trecut, UPC România a inaugurat primul magazin din Constanța cu noul design, în strada Ștefan cel Mare, Nr. 94. Procesul de modernizare şi reamenajare a magazinelor UPC din întreaga țară a continuat pe parcursul acestui an.
Cu un design modern, simplu și plin de culoare, magazinele îmbunătățesc experiența clienților prin intermediul beneficiilor pe care UPC le pune la dispoziție. Așadar, toți cei care vor călca pragul magazinului din b-dul Aurel Vlaicu din Constanța vor fi întâmpinați de o atmosferă caldă și vor descoperi cele mai noi tehnologii oferite de UPC.
Cu o suprafaţă de aproximativ 60 m², magazinul permite vizitatorilor o mai bună interacţiune cu produsele UPC, în cadrul zonei demo. Clienţii au la dispoziţie două televizoare full HD, unde pot fi testate serviciile de televiziune digitalã HD, cu ajutorul media-box-ului de ultimă generaţie HORIZON. Magazinul dispune şi de o zonã demo internet, unde clienţii pot testa modem-ul CONNECT BOX cu viteze superioare de internet, de până la 500 Mbps. Magazinul UPC le oferă totodată clienţilor posibilitatea de a se conecta gratuit la internet, prin Wi-Fi. De asemenea, magazinul are o zonă dedicată pentru așteptare ce recreează atmosfera unei case și permite o fluidizare mai bună a traficului.
Mai mult, graţie sistemului tehnic de administrare a timpului de aşteptare, traseul clienţilor în magazin va fi mult îmbunătăţit iar perioada de aşteptare considerabil redusă. Sistemul funcţionează pe bază de numere de ordine, tip bonuri, pe care clientul le extrage dintr-un dispozitiv ce va fi poziţionat în zilele următoare la intrarea în magazin.
„Relaţia personalizată cu fiecare client este foarte importantă pentru noi. Ne dorim ca fiecare vizitator al magazinelor UPC să poată testa cele mai noi tehnologii şi să primească informaţii utile pentru a se bucura de cea mai bună experiență digitală. Noul magazin din Constanţa își așteaptă vizitatorii într-un spațiu primitor în care vor descoperi servicii inovatoare şi tehnologii de top, precum şi consultanţi gata să-i ajute cu recomandări”, declară Cozmin Manoli, Director Naţional de Vânzări UPC România.
Consilierii din magazin sunt la dispoziţia vizitatorilor cu detalii referitoare la serviciile UPC şi informaţii personalizate de luni până vineri între orele 9-18.
Pachetele HAPPY HOME®, disponibile în oferta UPC, reunesc cele mai noi tehnologii și servicii digitale UPC ce conectează întreaga casă: viteze de internet de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire, cea mai bună experiență Wi-Fi cu modemul CONNECT BOX și experiența de televiziune de ultimă generație oferită de HORIZON.
UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicații de pe piața locală, este lider în domeniul inovației în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), Internet în banda largă și telefonie. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.337.900 de clienți la universul digital și le oferă experiențe uimitoare. Premierele UPC pe piața din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar și a internetului de mare viteză, Fiber Power 200 Mbps. UPC România oferă în toată aria de acoperire viteze superioare de 500 Mbps, cea mai bună experiență Wi-Fi cu modemul Connect Box și platforma video de ultimă generație Horizon. UPC România este afiliată la Liberty Global, plc. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitați www.upc.ro.
Liberty Global, plc. este liderul industriei mondiale de comunicații prin cablu, cu operațiuni în 11 de țări europene. Îi conectăm pe oameni cu lumea digitală și le oferim posibilitatea de a descoperi și experimenta posibilități nelimitate. Serviciile noastre 3Play – televiziune, Internet în bandă largă și telefonie – sunt furnizate prin intermediul unor rețele de generație următoare și prin platforme inovatoare de tehnologie care conectează 22 milioane de clienți. Liberty Global desfășoară operațiuni în 11 țări din Europa, brandurile incluzând Virgin Media, Unitymedia, Telenet și UPC.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta