Conecteaza-te cu noi
palaz

Actual

Milioane de români vor să plece din țară. Unii definitiv, alții în excursii!

Published

on

În anul 2016, la nivelul serviciilor publice comunitare pentru eliberarea și evidența pașapoartelor simple au fost primite 1.186.199 cereri de eliberare a paşapoartelor simple electronice şi temporare, în creștere cu 24% faţă de anul 2015 şi cu 42% faţă de anul 2010. Tendința de creștere a numărului de solicitări se menține și în acest an, în lunile ianuarie şi februarie a.c., fiind primite 221.359 cereri de eliberare a paşapoartelor simple electronice, faţă de 181.300 în aceeaşi perioadă a anului 2016. Pentru a putea răspunde volumului mare de solicitări înregistrate mai ales în sezonul estival al anului, la nivelul Direcției Generale de Pașapoarte și al serviciilor publice comunitare pentru eliberarea și evidența pașapoartelor simple au fost dispuse o serie de măsuri organizatorice, precum prelungirea timpului de lucru cu publicul și introducerea unui program-pilot de programare online în municipiul București (în două locaţii) și în județele Bacău, Cluj, Iaşi, Timiş și Vaslui. ”Menționăm că prin intrarea în vigoare a Legii nr. 1/2017 privind eliminarea unor taxe şi tarife, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, începând cu data de 1 februarie, a fost eliminată plata taxei de 22 de lei pentru eliberarea paşapoartelor simple electronice şi simple temporare, precum şi tariful suplimentar de 100 lei pentru eliberarea paşaportului simplu temporar. Reamintim că începând de anul trecut, taxele pentru eliberarea pașapoartelor pot fi achitate prin virament, prin mijloace de plată online, prin mandat poştal sau în numerar la casieriile instituţiilor prefectului sau la casieriile unităţilor Trezoreriei Statului la care acestea îşi au deschise conturile.”, se precizează în comunicatul de presă emis de către Ministerul Afacerilor Interne.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions