Electrocentrale Constanţa S.A. (CET Palas) a comunicat în data de 18.12.2019 că înregistrează o avarie in incinta statiei Palas și întrerupe alimentarea cu energie termică primară a punctelor termice. În consecinţă, în lipsa agentului termic primar nu se poate asigura distribuția apei calde de consum și a încălzirii în Constanta.
Până la remedierea avariei de către Electrocentrale Constanța S.A. (CET Palas) nu se pot asigura consumatorilor serviciile de termoficare.
Pentru relaţii suplimentare vă rugăm să apelaţi la numărul de telefon 0241.585.300 de la Dispeceratul Electrocentrale Constanța S.A. (CET Palas).
Informaţia este comunicată de RADET care cere scuze consumatorilor săi pentru acest disconfort!
Și directorul tehnic al Electrocentrale Constanța, Monica Neacșu, a transmis un comunicat de presă prin care informează consumatorii că înregistrează o avarie a instalației de producere a energiei termice, survenită în incinta CET Palas.
”În aceste condiții, Electrocentrale Constanța SA a fost nevoită să sisteze furnizarea agentului termic sub formă de apă fierbinte și căldură către toți consumatorii racordați la sistemul de termoficare al municipiului Constanța.
Repunerea în funcțiune a instalațiilor va începe în după-amiaza zilei de astăzi, 18.12.2019, urmând ca după asigurarea parametrilor necesari să se reia furnizarea agentului termic primar. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.”, precizează Electrocentrale Constanța SA, prin directorul tehnic – Monica Neacșu.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta