Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța, în parteneriat cu Consiliul Județean Constanța, organizează, în perioada 7 -12 mai 2019, a 76-a ediție a Târgului Naţional de Îmbrăcăminte – Încălţăminte TINIMTEX, cel mai mare eveniment de profil din țară în domeniul industriei ușoare, cu tradiţie pentru zona Dobrogea.
Această ediție a TINIMTEX, deschide sezonul cumpărăturilor în anul 2019, iar publicul constănţean se va putea bucura în cadrul evenimentului, de oferte speciale la cele mai noi colecții de haine, pantofi și accesorii, articole menite să răspundă tuturor gusturilor cumpărătorilor.
Numărul mare de participanţi și suprafața ocupată, confirmă faptul că TINIMTEX se bucură de notorietate pe piața expozițiilor de profil și reprezintă un eveniment din ce în ce mai atractiv pentru expozanți si mai ales pentru cumparatorii constănțeni. Vor participa aproximativ 150 de firme, producători și comercianți de îmbrăcăminte și încălțăminte din întreaga ţară, majoritatea acestora fiind participanți fideli ai TINIMTEX.
Ca noutate este abordat un nou mod de desfăşurare al târgului:
- Secţiunea de prezentare şi contractare: 07 – 08 mai 2019
- Secțiunea exclusiv pentru vânzare directa la stand: 09 – 12 mai 2019
Ceea ce înseamnă că marţi şi miercuri producătorii români, care prezintă, la fiecare ediţie, colecţii noi și diversificate se vor întâlni cu comercianţii din domeniu, iar de joi şi până duminică inclusiv, vizitatorii, respectiv cumpărătorii, vor avea acces între orele 10.00 şi 19.00, respectiv, 10.00 – 16.00.
Avantaje B2B:
- Contactarea potenţialilor distribuitori / vânzători. TINIMTEX este singurul târg din ţară cu o pronunţată componentă de contractare. Ediţie după ediţie, zeci de comercianţi iau cu asalt producătorii care participă la eveniment, pentru a încheia parteneriate.
- Promovarea produselor pentru întreaga perioadă a anului viitor sau cel puţin pentru sezonul următor.
- Contactarea de noi potenţiali clienţi.
- Identificarea unor noi perspective de afaceri.
- Consolidarea legăturii cu clienţii cunoscuţi.
- Observarea competitorilor.
- Identificarea unor noi segmente de piaţă pentru plasarea produselor.
Avantaje B2C:
- Vânzările directe – 5 zile (dintre care 2 de weekend) în care veţi intra în contact direct cu cumpărătorii.
- Testarea unei pieţe extrem de dinamice.
- Forma cea mai rapidă şi eficientă de a câştiga un procent din piaţă.
- Schimb de experienţă utilă pentru cunoaşterea tendinţelor pieţei.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta