Primăria Constanța cumpără servicii de achiziție directă pentru organizarea evenimentelor culturale pe care municipalitatea le pregătește de Ziua Copilului în acest an.
Conform anunțului postat pe pagina de internet a Primăriei municipiului Constanța, prestatorul va oferi o întreagă gamă de servicii care va crea evenimente inedite pe parcursul întregii zile și care va antrena copiii de diferite vârste în activități educative și distractive, în aer liber, după cum urmează:
a) Servicii de prestări artistice cu cel puțin 30 persoane care vor fi animatori, mascote, personaje – eroi ai filmelor și desenelor animate, din lumea basmelor românești și internaționale care vor interacționa cu copiii și vor prezenta momente artistice, demonstrații de dans, concursuri și jocuri de grup;
b) Ateliere de creație : slime, lut, pictură, muzică, experimente, etc.
c) Spectacol de magie – minimum un magician cu experiență ce va interacționa cu publicul prezent;
d) Personaje pe piciorange (minimum 2 persoane);
e) Clovni – minimum 2 persoane;
f) Parada personajelor se va desfășura pe aleile din Parcul Tăbăcăriei începând cu orele 18.00;
g) Spectacol baloane de săpun;
h) Jocuri și concursuri;
De asemenea, se propun următoarele:
1. Jocuri și concursuri interactive propuse:
– Concursuri sportive (întrecerea în sac, rupe-sfoara, concurs de echilibru, ștafeta cu obstacole, tragere la țintă, limbo, etc)
– Leapșa; șotronul; ghicește personajul; gasește-ti locul; țară, țară vrem ostași; rațele și vânătorii; elasticul; căutarea de comori(treasure hunt), etc
– Concurs de costume, concurs desene pe asfalt, concurs de talente, concurs de costume, etc.
2. Servicii sonorizare:
– Instalații de sonorizare complete – minimum 14 boxe (minimum 350w) care să poată acoperi activitățile desfășurate pe întreaga suprafață a parcului – Țara Piticilor și care pot fi împarțite în instalații individuale.
– Microfon wireless x 6 bucăți;
– Conectica sunet, rețea alimentare, treceri de cablu;
– Personal tehnic.
3. Servicii conexe :
– Tobogan gonflabil în formă de castel – capacitate maxima 15 copii – 1 bucată (pentru ziua evenimentului);
– Trambulina – capacitate maximă 5 copii- 4 bucăți (pentru ziua evenimentului);
– Materiale pentru face painting pentru minimum 300 copii;
– Materiale pentru jocurile propuse la punctul 2.2 ;
– Cretă colorată pentru minim 300 copii;
– Minimum 1000 de baloane colorate;
– Minimum 4 tunuri de confetti – 1 bucată/3 kg confetti (vor fi folosite la finalul
evenimentului, orele 19.00);
– Premii simbolice (cupe, medalii, diplome, jucării de pluș) – minimum 300 copii;
– Promovare eveniment : radio, online, tiparituri;
– Pază eveniment : minim 5 agenți în timpul evenimentului;
– Fotograf pentru realizarea fotografiilor pe tot parcursul zilei, fotografiile vor fi postate pe rețelele de socializare ale Primăriei Constanța;
– Asigurarea curățeniei în ”Tara Piticilor”, după eveniment;
– Servicii medicale de tip ambulanța B1.
– Obținerea de la UCMR –ADA a autorizației exclusive de utilizare a muzicii în scop lucrativ pentru organizarea evenimentului ”Ziua Copilului” și achitarea contravalorii obținerii acestei autorizații; achitarea către UCMR-ADA și a celorlalte entități a contravalorii taxelor pentru drepturile de autor.
Valoarea estimată fără TVA: 126.050,42 Lei fără TVA
Durata contractului : 31.05.2019-02.06.2019
Poate participa la licitație orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform caiet de sarcini 77627/15.04.2019 pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro.
Criteriul de atribuire: „prețul cel mai scăzut”.
Data limită primire oferte : 24.04.2019 ora 23:59
Informatii suplimentare: Ofertantii pot solicita clarificari anterior depunerii ofertelor, pana la data de 23.04.2019 ora 10:00 pe adresa de e-mail achizitiipublice@primaria-constanta.ro sau la tel. 0241.488.157.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta