Începând de astăzi, 11 februarie, primăria Ovidiu pune la dispoziția cetățenilor o platformă digitală pentru sesizări și reclamații.
Platforma poate fi accesată descărcând aplicația Eovidiu de pe AppleStore, GooglePlay dar și de pe site-ul www.primariaovidiu.ro
Aplicatia a fost achizitionata din fonduri externe nerambursabile prin PNRR in cadrul proiectului „Îmbunătățirea infrastructurii TIC (Tehnologia Informației și Comunicațiilor) în orașul Ovidiu”.
Platforma de servicii publice digitale realizează obiectivele de digitizare a Primăriei Orașului Ovidiu, iar prin prezenta achizitie UAT Orasul Ovidiu își dorește ca populația sa fie informata prin digitizarea serviciilor publice puse la dispoziție de UAT Oras Ovidiu.
Aplicația contribuie la creșterea calității vieții locuitorilor orașului si totodată la sporirea transparentei serviciilor publice oferite.
Platforma are componente:
- FRONT OFFICE: Eficientizare activitate și îmbunătățirea relației cu cetățeanul. Portal care acoperă activitatea uzuală de la ghișeu inclusiv fluxuri de lucru pentru Primăria Ovidiu, aparat propriu aici incluzând Poliția Locală, Evidența Persoanelor, DGAS. Fiecare departament are un link separat de logare. Logarea se va realiza prin adresa de email si parola pentru fiecare utilizator în parte; Site-ul primăriei Ovidiu www.primariaovidiu.ro cât și a unităților subordonate, vor încorpora formulare de comunicare cu cetățenii. Crearea formularelor și integrarea cu platforma digitală este în sarcina furnizorului
- BACK OFFICE: eficientizare activitate internă (departamentele funcționează integrat și pot oferi informații/servicii online)
Totodată sunt disponibile funcții: MODUL DE SESIZĂRI: Cetățenii de pe raza UAT ORAS OVIDIU pot transmite sesizări; MODUL DE PROGRAMARE; MODUL DE AUDIENȚE; CALENDAR DE EVENIMENTE
![platforma ovidiu platforma ovidiu](https://img.ordinea.ro/uploads/2025/02/platforma-ovidiu.jpg)
platforma ovidiu