Conecteaza-te cu noi

Administratie

Platformă digitală pentru sesizări și reclamații pusă la dispoziția cetățenilor orașului Ovidiu

Published

on

Începând de astăzi, 11 februarie, primăria Ovidiu pune la dispoziția cetățenilor o platformă digitală pentru sesizări și reclamații.

Platforma poate fi accesată descărcând aplicația Eovidiu de pe AppleStore, GooglePlay dar și de pe site-ul www.primariaovidiu.ro

Aplicatia a fost achizitionata din fonduri externe nerambursabile prin PNRR in cadrul proiectului „Îmbunătățirea infrastructurii TIC (Tehnologia Informației și Comunicațiilor) în orașul Ovidiu”.

Platforma de servicii publice digitale realizează obiectivele de digitizare a Primăriei Orașului Ovidiu, iar prin prezenta achizitie UAT Orasul Ovidiu își dorește ca populația sa fie informata prin digitizarea serviciilor publice puse la dispoziție de UAT Oras Ovidiu.

Aplicația contribuie la creșterea calității vieții locuitorilor orașului si totodată la sporirea transparentei serviciilor publice oferite.

Platforma are componente:

  1. FRONT OFFICE: Eficientizare activitate și îmbunătățirea relației cu cetățeanul. Portal care acoperă activitatea uzuală de la ghișeu inclusiv fluxuri de lucru pentru Primăria Ovidiu, aparat propriu aici incluzând Poliția Locală, Evidența Persoanelor, DGAS. Fiecare departament are un link separat de logare. Logarea se va realiza prin adresa de email si parola pentru fiecare utilizator în parte; Site-ul primăriei Ovidiu www.primariaovidiu.ro cât și a unităților subordonate, vor încorpora formulare de comunicare cu cetățenii. Crearea formularelor și integrarea cu platforma digitală este în sarcina furnizorului
  2. BACK OFFICE: eficientizare activitate internă (departamentele funcționează integrat și pot oferi informații/servicii online)

Totodată sunt disponibile funcții: MODUL DE SESIZĂRI: Cetățenii de pe raza UAT ORAS OVIDIU pot transmite sesizări; MODUL DE PROGRAMARE; MODUL DE AUDIENȚE; CALENDAR DE EVENIMENTE

platforma ovidiu

platforma ovidiu

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions