În urma atenționărilor meteo, la nivelul RAJA SA s-au luat toate măsurile necesare pentru a se putea interveni cu promptitudine, echipele de intervenție fiind pregătite să intervină cu wome, vidanje și pompe de mare putere.
Până la această oră, din cauza ploilor, la dispeceratul societăţii s-au înregistrat 32 de reclamații primite din municipiul Constanța și 11 din Eforie Nord. Cele mai multe sesizări vizează zonele: Intrarea Primăverii, Cartierul Medeea – str. Cercetaș Alexandru Buzatu, Cartierul Coiciu – str. Frunzelor, Cartierul Tomis Nord – Al. Hortensiei, zona Poarta 6 – str. Arcului, Faleză Nord – str. Maramureș și Ion Vodă, dar și Stațiunea Mamaia, în zona Butoaie. Pentru Eforie Nord reclamațiile au vizat sistemul de canalizare stradal de pe străzile Violetei și Al. Lăpușneanu.
Echipele de interventie au răspuns la toate aceste solicitări, iar la ora actuală toate sunt în curs de rezolvare. Totodată, pentru a putea răspunde cu promptitudine, echipele de intervenție vor asigura permanența în toată această perioadă.
”Facem un apel catre toţi abonații care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situatii într-un timp cât mai scurt să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății la numarul de telefon 0241.924.”, a precizat Biroul de presă.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta