Curățenia orașului în cifre: compania Polaris M Holding facturează 36% din Taxa de Salubrizare. Iată tot ceea ce trebuie să știți despre repartizarea costurilor colectării deșeurilor.
Cum se cheltuie taxa de salubrizare în orașul nostru?
”Este important să știm exact unde merg banii constănțenilor și ce se întâmplă cu ei, mai ales când vorbim despre un aspect atât de vizibil cum este colectarea deșeurilor.”, precizează reprezentanții companiei de salubrizare.
Cum se împart costurile din taxa de salubrizare?
- 36% din taxă este folosit pentru colectarea și transportul deșeurilor, sumă facturată de către Polaris. Aici intră toate cheltuielile operaționale: de la investiția în echipamente, salariile angajaților, combustibilul necesar pentru drumurile zilnice până la groapa de gunoi de la Ovidiu și întreținerea mașinilor de colectare.
- 25% Contribuția în Economia Circulară – Bani care merg la Fondul de Mediu
- 20% Depozitare Tracon SA – acoperă depozitarea la groapa de gunoi din Ovidiu care aparține Tracon SA.
- 19% este TVA, taxa colectată de Bugetul de Stat
Rezumatul activității companiei Polaris
Compania își desfășoară sarcinile cu profesionalism, în fiecare zi, fără excepție. Se confruntă zilnic cu orice condiție meteorologică, fie ea caniculară, ploioasă sau plăcută, pentru a fi prezenți acolo unde e nevoie.
De ce contează colectarea deșeurilor atât de mult?
Colectarea fără oprire a deșeurilor este o activitate care protejează mediul în care trăim și contribuie la asigurarea sănătății locuitorilor Constanței.
”În fiecare zi colectăm și transportăm la groapa de gunoi peste 500 de tone de deșeuri din municipiul Constanța. O singură zi de sincopă în activitate ar însemna că în municipiu ar rămâne 500 de tone de gunoi neridicate. Colectăm deșeurile indiferent că e week-end sau sunt zile libere legale. În acest fel este protejat mediul în care trăim și se contribuie la asigurarea sănătății locuitorilor Constanței.
Vă mulțumim pentru susținere și încredere!”, precizează reprezentanții Biroului de presă al companiei Polaris M Holding.