Gata cu timpul pierdut pe la ghișeele Primăriei Castelu! Locuitorii comunei nu vor mai fi nevoiți să meargă până la Primărie pentru obținerea unor documente. Printr-un simplu click din fața calculatorului sau printr-o atingere a ecranului telefonului mobil, locuitorii din comuna Castelu pot solicita administrației publcie localetot felul de documente, de la simple cereri generale, până la taxe și Impozite, Registrul Agricol ori asistență socială. Locuitorii din comuna Castelu trebuie să acceseze site-ul Primăriei: http://primariacomuneicastelu.ro/, unde au la dispoziție două link-uri:
- buton Formulare Electronice cu link-ul:
https://castelu.regista.ro/formulare
- buton Sesizări cu link-ul:
https://castelu.regista.ro/sesizari
Reprezentanții Primăriei Castelu spun că, în mod normal, prin acest sistem electronic, timpii de așteptare pentru eliberarea unui răspuns la o sesizare sau un document se reduce foarte mult. Primăria Castelu este una dintre puținele administrații publice locale din județ, care au aplicat sistemul electronic de înregistrare a cererilor și sesizărillor.
Digitalizarea vine în contextul în care prin OUG 38/2020, toate autoritățile și instituțiile publice trebuie să pună la dispoziția cetățenilor portaluri online în vederea primirii documentelor electronice. În acest context, Regista anunță lansarea modulului Formulare Electronice în cadrul aplicației. Noul modul permite completarea și trimiterea online a cererilor necesare pentru eliberarea de certificate, autorizații și alte documente emise de instituțiile publice si este GRATUIT pentru clientii Regista.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta