Reprezentanții Primăriei comunei Castelu din județul Constanța îi încurajează pe locuitori să acceseze programul pentru panouri fotovoltaice, intocmai cum presupune “Programul privind instalarea sistemelor de panouri fotovoltaice pentru producerea de energie electrică, în vederea acoperirii necesarului de consum și livrării surplusului în rețeaua națională”.
Ce se finanțează?!
Conform documentației care stă la baza proiectului, cheltuielile cu achiziția sistemului de panouri fotovoltaice cu putere minimă instalată de 3kWp (sistemul de panouri fotovoltaice, invertor, conexiuni, tablou electric), cheltuielile cu montajul și punerea în funcțiune a sistemului de panouri fotovoltaice (15% din costurile echipamentelor și instalațiilor electrice), precum și TVA aferentă cheltuielilor eligibile. De asemenea, valoarea finanțată presupune obținerea de fonduri în procent de până șa 90% din valoarea totală a cheltuielilor eligibile, dar nu mai mult de 20.000 de lei.
Cine pot fi beneficiarii acestui proiect?!
Același document pe care Primăria comunei Castelu l-a pus la dispoziția “Ordinea.ro” arată că beneficiarii acestui proiect pot fi următoarele categorii de persoane: persoanele fizice cu domiciliul în România, proprietarul imobilului constructive pe care se amplasează sistemul de panouri fotovoltaice, persoanele fizice care au acordul tuturor proprietarilor cu privire la implementarea proiectului, în situația în care imobilul constructive pe care se amplasează sistemul de panouri fotovoltaice este deținut în coproprietate (coproprietarii vor semna cererea de finanțare) și, foarte important, imobilul nu trebuie să facă obiectul unui litigiu în curs de soluționare la instanțele de judecată ori obiectul vreunei revendicări, potrivit unei legi special sau dreptului comun sau al unei procedure de expropriere pentru cauză de utilitate publică. Totodată, beneficiarii acestui program pot fi și persoanele fizice care nu au obligații restante la bugetul de stat și la bugetul local.
Pentru înscriere sunt necesare următoarele documente: cererea de finanțare, actul de identitate al solicitantului, extras de carte funciară din care să rezulte dreptul de proprietate asupra imobilului constructive pe care se va implementa proiectul, certificatul de atestare fiscal privind obligațiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului, de către organul territorial de specialitate al Ministerului Finanțelor Publice și certificatul de atestare fiscal privind impozitele și taxele locale și alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului, de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială își are domiciliul.
IMPORTANT! Toate documentele solicitate trebuie să fie în termen de valabilitate la data înscrierii, în original sau în copie legalizată. Extrasele de carte funciară nu trebuie să fie mai vechi de 30 de zile la data înscrierii.
Ce alte detalii trebuie să cunoașteți despre proiectul pe care Primăria comunei Castelu îl promovează, vă invităm să citiți în documentul pe care vi-l punem la dispoziție.
Download (PDF, 762KB)
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta