Conecteaza-te cu noi
palaz

Exclusiv

Primăria Cernavodă sparge bani grei pe tabere și sesiuni de creație și recreere

Published

on

Lista de cumpărături directe a Primăriei Cernavodă arată o scădere dramatică a interesului autorității locale față de investițiile publice. În timp ce chestiunile propriu-zis edilitare au fost trecute în plan secund, Primăria rupe bugetul cu spectacole, acțiuni culturale și, mai nou, cu ”sesiuni de creație și recreere”, care sunt de fapt tabere și excursii oferite cu maximă generozitate unor cercuri culturale și artistice din oraș, precum și unor elevi cu rezultate bune. Coincidență sau nu, până la alegerile locale a rămas mai puțin de un an de zile. Cât de utile și justificate sunt aceste cheltuieli publice nu știm, dar știm cu siguranță că ele ating partea sensibilă (încă) a alegătorului.

În lista celor mai noi achiziții directe făcute de Primăria Cernavodă găsim mai multe tabere, dar și servicii separate de transport cu microbuze închiriate din Medgidia, localitatea Bordușani din județul Ialomița și chiar din București.

La Gura Humorului, pensiune cu piscină cu apă sărată

Lista interesului acordat de administrația Cernavodă pentru relaxarea copiilor din oraș în tabere școlare începe cu un contract atribuit către SC Medeea Tour SRL din București, str. Cantemir Dimitrie nr. 15.

Advertisement
usr

Astfel, conform anunțului postat pe pagina de internet a licitațiilor publice – SICAP – 30 de copii plus 3 însoțitori vor merge în Bucovina, în perioada 02.09. – 07.09.2019. Cazarea se va face la Pensiunea Bogdăneasa: 5 nopți în zona stațiunii Gura Humorului, condiții de cazare complete, cu piscină cu apă sărată și alte metode de recreere și petrecere a timpului liber.

Valoarea estimată se ridică la suma de 19.500 de lei, adică 4.129,34 de euro. Valoarea cumpărării directe este de 20.700 de lei, adică 4.383,46 de euro, fiind mai mare decât valoarea estimată.

De firma din București cu care administrația din Cernavodă va colabora pentru această deplasare se ocupă Florentina Adriana Ștefan, în calitate de asociat unic, conform platformei Confidas.ro.

Copiii de la Casa de Cultură, activități de creație la Păltiniș

De asemenea, tot Medeea Tour SRL a câștigat și un alt contract cu Primăria Cernavodă. Mult mai mare… Este vorba de achiziția denumită “Tabăra Păltiniș” în perioada 19.08 – 24.08.2019 și despre o sumă de 31.000 de lei, adică 6.570,16 euro.

Advertisement
usr

La aceasta participă 50 de copii + 5 însoțitori care au fost cazați la Pensiunea Miorița. La “sesiunea de activități de creație și recreere au participat și membrii Ansamblului Folcloric Mugurelul din cadrul Casei de Cultură Cernavodă”, se mai arată în anunțul urcat în SICAP.

Artiștii din Cernavodă duc faima localității pe drumuri de munte

Ansamblul Audeo din Cernavodă trimis la recreere în Costinești

De data aceasta, achiziția a fost obținută de SC România Turistică SRL cu sediul în Brașov, str. Griviței nr. 91. Denumirea achiziției este “Tabăra de Vară la Mare – Costinești 2019” și se referă la o “sesiune de activități de creație și recreere organizată în perioada 18.08. – 24.08. 2019” și vor participa membrii Ansamblului Audeo din cadrul Casei de Cultură Cernavodă.

“Servicii Incluse în oferta standard/sociala: Cazare, Pensiune completă Preț: 600 lei/persoană – 6Nopți de cazare la hotel/hostel, pensiune turistică, vilă turistică de 2, 3 Stele, în camere cu 2, 3 și maxim 4 locuri, TV color, cablu și internet wirless (Wi-fi), frigider, grup sanitar propriu, apă caldă permanent, încălzire centrală (vezi, nota de la Foarte Important). – Servirea mesei în regim pensiune completă: mic-dejun, dejun (supă/ciorbă + felul 2 + salată) și cină (felul de bază + desert). – Ghid Național atestat din partea Agenției de Turism România Turistică. – La 10 elevi plătitori se asigură 1 (loc) cadru didactic organizator al grupului sau însoțitor persoană adultă din partea agenției sau părinte, reprezentant al grupului de copii format. – Elevi vor fi cazați și vor servi masa în structuri turistice autorizate și clasificate *. – Unități disponibile cu care colaborăm Costinești: Hostel DVG, Hotel Tiberius, Vila Maria, Briza Marii, Vraja Marii, Perla Marii, Casa Chirea, Mario Residence etc. Toate locațiile cu care colaborăm sunt clasificate, autorizate, verificate de noi la fața locului și cu care am avut deja acțiuni cu recenzii pozitive. – Putem asigura pe serie maxim 200 locuri/serie tabără. – Disponibilitate: pentru vizitare obiective turistice, activități parcuri de distracții-agrement, program de discotecă. Pachet Turistic Standard: 600 Lei/sejur – tabără/persoană. Opțional contra-cost: – La cerere, contra-cost putem asigura: Activități sportive (întreceri sportive – concursuri cu premii), curs și noțiuni de prim ajutor; noțiuni fundamentale pentru lecții de înot; – Cu cât se formează mai multe grupuri putem organiza o serie de activități pe plajă și activități distractive de amploare: – Concursuri sportive/competiții, (meciuri de volei pe plajă, Fotbal pe plajă, Tenis; Frisbee, Înot, Gimnastică în apă, Ski-jet, Badminton cu premii în obiecte, articole sportive, dulciuri și răcoritoare etc); – Spectacole în aer liber de tip: teatru pentru copii, spectacole de circ, iluzionism, miniconcerte; – Excursii obiective și atracții turistice, acțiuni de dialog și socializare”, se arată în anunțul publicat pe SICAP.

Valoarea estimată a contractului s-a ridicat la suma de 17.142,60 lei, adică 3.633,22 euro.

Costuri suplimentare de transport

Detaliat, ultimele achiziții de transport pentru tabere școlare la nivelul orașului Cernavodă arată astfel:

Advertisement
usr

Capitol Trans SRL din Medgidia, str. Independenței nr. 65 va executa servicii de transport pentru Primăria Cernavodă cu un microbuz având o capacitate de 32 de locuri pentru ruta Cernavodă – Gura Humorului, județul Suceava și retur în perioada 02.09.2019 – 07.09.2019.

Prețul estimat este de 1.269,20 de euro, conform ofertei.

Administrator și asociat unic al societății, conform Confidas.ro, este Marian Neagu.

De reținut este și că mijloacele de transport persoane deținute de firma lui Neagu efectuează transportul pe ruta Cernavodă – Rasova – Dunăreni.

Mai departe, Valentino Trans Tour SRL din Bordușani, jud. Ialomița, cu sediul în str. Tineretului nr. 2 va încasa 10.000 de lei de la Primăria Cernavodă pentru transportul unor școlari din oraș într-o tabără organizată la Rășinari, în perioada 19.08. – 24.08.2019.

Advertisement
usr

Asociați cu o cotă parte de 50% fiecare în Valentino Trans Tour SRL sunt Tudor Anicuța și Tudor Valentin Marian.

Și o firmă din orașului Ovidiu

O altă ofertă acceptată este trimisă către Metropolitan SRL din Ovidiu, județul Constanța, cu sediul în str. Delfinului nr. 15.

Cei de la Metropolitan vor asigura transport de persoane pe ruta Constanța – Pitești și retur cu un mijloc de transport având o capacitate de locuri de 28 + 1 + 1 pentru o perioada de maxim două zile, conform anunțului din SICAP.

“Transportul va fi efectuat cu un mijloc de transport clasificat si omologat la categoria celor turistice de catre comisia reunita a ARR si RAR, cu verificarile tehnice valabile la zi. Conducatorii auto utilizati sunt atestati profesional si avizati medical anual. Inchirierea mijlocului de transport este necesar pe ruta CERNAVODA-Topoloveni-Pitesti si retur in perioada 21-22.06.2019”, se arată în anunț.

Costul transportului este de 2.983,19 lei, adică 631,23 de euro.

Advertisement
usr

Un PFA, “abonat” la contracte cu Primăria

O altă chestiune interesantă din lista achizițiilor efectuate de Primăria Cernavodă privește parafarea unui contract de transport de la un PFA. Astfel, conducerea administrației locale va efectua transport de persoane cu PFA Dumitrescu Petre din Cernavodă, str. Aleea Mălinului cu un mijloc de transport cu 8+1 locuri, cu șofer și toate taxele incluse.

“Serviciile sunt necesare pentru deplasarea Ansamblului Folcloric Mugurelul la Constanța”, se arată în anunț.

Costul deplasării este de 1.120 de lei.

Același PFA va mai colabora cu Primăria Cernavodă tot pentru un transport de persoane cu șofer. De data asta este vorba despre un microbuz cu o capacitate de 19+1 locuri și tot pentru deplasarea aceluiași ansamblu folcloric din oraș la o competiție de profil.

În acest caz, costul transportului este de 1.600 de lei.

Advertisement
usr

Tot PFA Dumitrescu Petre câștigă și un alt treilea contract cu Primăria Cernavodă. De data aceasta, administrația locală a avut nevoie de un mijloc de transport cu o capacitate de 19+1 pentru o deplasare Cernavodă – Tulcea și retur, pentru deplasarea membrilor Cenaclului “Mircea Eliade”, care au participat la o întrunite a scriitorilor.

Pentru deplasare, Primăria a plătit 2.155,20 lei, adică 452,76 euro.

Aventura continuă. Fotografiile care ilustrează prezentul articol sunt preluate de pe Facebook. Ele ilustrează o deplasare de creație și recreere artistică organizată de Primăria Cernavodă, într-o localitate de munte.

 

Advertisement
usr

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions