Primăria comunei Lumina organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de referent, grad IA – Compartimentul C.I.C. și secretariat.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- nivelul studiilor: – studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat.
- vechime în specialitatea studiilor: 1 an.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 18 noiembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
- 22 noiembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Lumina, Str. Mare nr. 170, județul Constanța, telefon 0241/251.828, interior 14.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta