Conecteaza-te cu noi
palaz

Administratie

Ce sumă IMPRESIONANTĂ cheltuie Primăria Constanța cu avocații

Published

on

Primăria municipiului Constanţa organizează în data de 14.05.2018 ora 13:00, procedura simplificată proprie privind atribuirea acordului cadru, pe o perioada de patru ani, având ca obiect: “Achiziția serviciilor de consultanță/asistență/reprezentare juridică în vederea apărării intereselor municipiului Constanța prin primar, Primarului municipiului, precum si ale Consilului local al municipiului Constanta”.

Valoarea estimată totala: 3.040.000 lei fara T.V.A.

Pe loturi, banii sunt împărțiți astfel: valoarea maxima pentru LOT 1 a acordului cadru pentru o durata de 4 ani este de 2.160.000 lei fara TVA, iar valoarea maxima pentru LOT 2 a acordului cadru pentru o durata de 4 ani este de
880.000 lei fara TVA.

Detaliat: LOT 1: Cantitatea minima a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de 1 an este de 250 de dosare(acțiuni noi), iar cantitatea maximă a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de 1 an este de 750 de dosare(acțiuni noi), iar cantitatea minima a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de 4 ani este de 1000 dosare
(acțiuni noi), iar cantitatea maximă a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de 4 ani este de 3000 dosare (acțiuni noi), conform caiet de sarcini.

Advertisement
usr

LOT 2: Cantitatea minima a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de 1 an este de 100 de dosare(acțiuni noi), iar cantitatea maximă a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de 1 an este de 400 de dosare(acțiuni noi), iar cantitatea minima a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de 4 ani este de 400 dosare (acțiuni noi), iar cantitatea maximă a serviciilor juridice prestate pe o perioadă de 4 ani este de 1600 dosare (acțiuni noi), conform caiet de sarcini.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 14.05.2018, ora 10:00.

Care sunt condițiile de participare, găsiți în anunțul următor:

http://www.primaria-constanta.ro/docs/default-source/documente-pwpmc/Achizitii-publice/achizitii-publice-publicate-2018/043/anunt-site-servicii-juridice.pdf?sfvrsn=2

Documentul poate fi găsit pe pagina oficială de internet a Primăriei municipiului Constanța – www.primaria-constanta.ro, la secțiunea “achiziții publice”.

Advertisement
usr

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions