Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd.Tomis nr.51 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante din cadrul Direcţiei locale de evidenta persoane, astfel:
1.Inspector clasa I, gradul principal (1post)- Serviciul evidență persoane
Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice, administratie publica, minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor.
2.Referent clasa III, gradul principal (1 post)- Serviciul evidență persoane
Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor.
Proba scrisă se va desfăşura în data de 21.01.2019, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 23.01.2019, ora 14.00.
Dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.
Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro.
Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta