Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs de recrutare la sediul din bd. Tomis, nr. 51, pentru ocuparea unei funcţii publice de execuție vacante din cadrul Serviciului Protecție Civilă, Securitate, Sănătate în Muncă și Situații de Urgență, Direcția Tehnic Administrativ astfel:
– inspector clasa I gradul asistent (1 post).
Condiţii:
– generale de ocupare a unei funcții publice;
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă cu specializarea ştiinţe juridice, administrative, inginereşti, economice;
– minim 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
Condiții specifice:
– Permis de conducere categoria B.
Proba scrisă se va desfăşura în data de 22.10.2019, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 24.10.2019, ora 14:00. Dosarele de înscriere se depun în perioada 20.09.2019 – 09.10.2019, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.
Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro.
Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.