Reprezentanții Primăriei municipiului Constanța au postat pe pagina oficială a administrației un anunț potrivit căruia instituția întenționează să achiziționeze service pentru echipamente tehnică de calcul, respectiv pentru calculatoare, copiatoare, imprimante, fax, echipamente rețea etc.
“Având în vedere faptul că instituția noastră a achiziționat mai multe tipuri de echipamente informatice a căror perioadă de garanție a expirat sau urmează să expire în perioada următoare, este necesară achiziționarea serviciului de reparare și întreținere a acestora, astfel încât să rămână funcționale. Echipamentele se vor repara, în funcție de necesități și priorități”, susțin reprezentanții administrației locale în documentul publicat.
Valoarea totală estimată a acestui contract este de 121.717,36 lei fără TVA.
În ceea ce privește condițiile încheierii contractului, semnatarii precizează că singurele condiții sunt prevăzute în criteriile de adjudecare, respectiv este acceptat prețul cel mai scăzut, cu respectarea caietului de sarcini.
Termen limită pentru primirea ofertelor a fost stabilită data de 15.09.2017, iar informații suplimentare se pot obține de la următoarele adrese de e-mail: cristina.toma@primaria-constanta.ro și adriana.stamat@primaria-constanta.ro precum și în original, prin poștă, la adresa Primăria municipiului Constanța, bd. Tomis nr. 51, în atentia Serviciului
Informatizare, persoană de contact Toma Cristina Laura.