Primăria municipiului Constanța intenționează materiale de curățenie necesare întreținerii sediilor ce aparțin administrației locale. Potrivit anunțului postat pe pagina de internet a Primăriei, furnizarea se referă la achiziționarea se referă la materiale de curățenie de bună calitate, care să corespundă din punct de vedere calitativ și cantitativ în condițiile impuse în caietul de sarcini. În ceea ce privește condițiile din contract, reprezentanții administrației locale îi informează pe cei interesați că, în conformitate cu prescripțiile tehnice și legislația României, cad în sarcina furnizorului de a le respecta și aplica în totalitate.
Atribuirea contractului de furnizare a produselor „Materiale de curățenie necesare întreținerii sediilor ce aparțin Primăriei Municipiului Constanța”se va face pe baza criteriului “prețul cel mai scăzut”, conform caietului de sarcini nr. 53727/24.04.2017, iar cerințele impuse prin caietul de sarcini şi prezentul anunț fiind considerate cerințe minimale şi obligatorii pe care trebuie sa le îndeplinească oferta.
Valoarea estimate a contractului este de 62.979,18 lei fără TVA.
Caietul de sarcini nr. 53727/24.04.2017 poate fi obținutdin secțiunea documente. Adresa de e-mail contact: alexandru.taranu@primaria-constanta.ro
Oferta va fi transmisă până la data de 04.05.2017, în original la adresa Primăria Municipiului Constanta, bd. Tomis nr. 51.