Primăria municipiului Constanța anunță că intenționează să achiziționeze produse de papetărie pentru copiatoare, imprimante și faxuri din cadrul instituției.
Cantitatea necesară exprimată de către reprezentanții Municipalității este următoarea:
Hârtie A4-80 g/mp – 1.600 buc.(topuri);
Plicuri C6 -10.000 buc;
Dosar cu șină – 3.000 buc;
Plic DL7 – 2.000 buc;
Dosar de încopciat – 1.000 buc.
Conform anunțului pe care oricine este interesat să participle îl poate găsi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Constanța, produsele trebuie să corespundă din punct de vedere calitativ condițiilor impuse în cerințele tehnice, în caz contrar ele vor fi returnate pentru a fi înlocuite, fără costuri suplimentare. “Toate produsele trebuie să corespundă din punct de vedere calitativ cu standardele și normativele specifice în vigoare la data furnizării.
Livrarea produselor se va face în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea comenzii de către furnizor. Furnizorul va livra produsele la sediul Primăriei municipiului Constanța, Bulevardul Tomis nr. 51, fără costuri suplimentare”, informează Primăria Constanța.
În ceea ce privește plata, aceasta se va face prin ordin de plată, pe baza facturii emise de către furnizor și semnarea de către ambele părți, fără obiecțiuni, a procesului verbal de recepție, în termen de 15 zile lucrătoare de la înregistrare la sediul Primăriei municipiului Constanța, în limita disponibilităților bugetare.
Valoarea estimată a contractului este de 19.324 lei fără TVA.
Oferta va fi prezentată în prețuri unitare lei fără TVA și la valoare totală lei cu TVA, care va fi evidențiată distinct.
Oferta va fi formulată pentru întregul lot de produse solicitat.
De asemenea, ofertanții au obligația, conform anunțului, de a prezenta împreună cu oferta un document emis de către producător sau o instituție abilitată în acest sens, în termen, pentru a demonstra caracteristicile hârtiei ofertate. Mai mult, ofertanții au obligația de a prezenta împreună cu oferta certificat de calitate sau declarație de conformitate în termen pentru a demonstra caracteristicile produselor de papetărie.
Atribuirea achiziției produselor de papetărie și hârtie pentru copiatoare, imprimante și faxuri se va face pe baza criteriului ”prețul cel mai scăzut” la valoare totală și care respectă cerințele impuse în datele tehnice.
Data limită de primire a ofertelor este 20.06
Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite propunerea pe adresa de e-mail: ionela.patache@primaria-constanta.ro, cât și la sediul Primăriei municipiului Constanta, Bulevardul Tomis nr. 51, telefon de contact: 0241 488474
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta