Primăria municipiului Constanța anunță intenția achiziției de servicii cadastrale pentru înscrierea în evidențele de carte funciară a mai multor imobile ce aparțin domeniului public și privat al municipiului sau aflate în administrarea Consiliului Local.
Conform documentului postat pe pagina de internet a Primăriei municipiului Constanța, achiziția va fi una directă, iar valoarea estimată se ridică la suma de 133.000 de lei fără TVA.
Valabilitatea ofertei este de 60 de zile.
Condiții contract: Cu respectarea prezentului anunț și a caietului de sarcini nr. 26665/10.02.2021.
Condiții participare: Cu respectarea prezentului anunț și a caietului de sarcini nr. 26665/10.02.2021. Prestatorul va trebui să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, din care să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna din situațiile de anulare a constituirii precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul prezentei achizitii, prin prezentarea certificatului constatator (copie lizibilă ce poartă mențiunea conform cu originalul) emis de Registrul Național al Registrului Comerțului sau, pentru persoanele juridice străine, documente echivalente, emise in conformitate cu legislația aplicabilă în țara de rezidență, prin care se dovedește forma de înregistrare ca persoană fizică/juridică (copie lizibila cu mentiunea
conform cu originalul). Informațiile din oferta tehnica depusa trebuie să permită identificarea cu uşurință a corespondenței cu specificațiile minime, precum şi cu toate cerințele impuse.
Criteriul de atribuire: „prețul cel mai scăzut”
Termen limită primire oferte: 04.03.2021 ora: 23:59
Informații suplimentare: Ofertanții pot solicita clarificări anterior depunerii ofertelor, pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro. Ofertele vor fi transmise pe adresa de e-mail: alina.jercea@primaria-constanta.ro.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta