Primăria municipiului Constanța anunță că este interesată de achiziția Serviciului pentru organizare eveniment “Kiss FM”. Potrivit documentului postat pe pagina de internet a Municipalității, evenimentul urmează să se desfășoare în intervalul iulie – august 2017 (3 Zile/Weekend, respectiv vineri, sâmbătă, suminică), în perioada iulie – august 2017
Obiectul caiet de sarcini îl constituie achiziţia serviciilor pentru organizare evenimente “Kiss FM” 2017, cu asigurarea personalului tehnic specializat, a echipamentelor tehnice necesare, conform solicitărilor din prezentul Caiet de sarcini.
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este: „pretul cel mai scazut”, iar data limită până la care pot fi primite ofertele este 17.07, ora 10.00
Plicul exterior se va înregistra și depune la sediul Primariei Municipiului Constanța din bulevardul Tomis nr. 51, camera 18 “Serviciul Management Documente”
Ofertele se vor deschide în data de 17.07.2017, ora 12.00, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, din B-dul Tomis nr. 51.
Valoare estimată a contractului este de 678.074,59 lei fără T.V.A.
http://www.primaria-constanta.ro/docs/default-source/documente-pwpmc/Achizitii-publice/achizitii-publice-publicate/114/anunte7927f718a6065e984ccff0000670d49.pdf?sfvrsn=2
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta