Primăria Constanța a publicat un anunț pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice prin care caută o firmă care să asigure serviciile de realizare arhivă digitală aferentă proiectului Smart CT. Presupune achiziţia de servicii specializate de digitalizare arhivă pentru transferarea a 431 metri liniari de arhivă fizică în arhivă electronică, se arată în anunț. Valoarea totală estimată a achiziției se ridică la 441.775 de lei fără TVA sau 525.712 de lei cu TVA.
„Serviciul de realizare arhivă digitală a documentelor reprezintă procesul de transpunere a acestora, din format hârtie în format electronic (digital), cu păstrarea nealterată a conţinutului acestora, cu scopul de a crea o colecţie de indecşi pentru căutarea şi consultarea documentelor din arhivă, prin asocierea acestora cu unităţile arhivistice şi versiunea digitală a acestora. Pentru regăsirea/consultarea facilă, se vor asocia acestora metadescriptori/indecşi. Activitatea de digitalizare a arhivei presupune parcurgerea următoarelor etape, în ordinea apariţiei lor în procesul de arhivare computerizată: A) Pregătirea unităţilor arhivistice/arhivei, recepţia unităţilor arhivistice/arhivei şi transportul către sistemul de arhivare B) Arhivarea fizică a documentelor C) Arhivarea electronică a documentelor“, se arată în anunț.