Primăria Constanța anunță că, în baza prevederilor Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, Primăria municipiului Constanța organizează, dezbatere publică privind următorul proiect de act normativ:
1.Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației necesară pentru delegarea de gestiune prin concesionare a serviciului public privind prestarea de servicii şi activităţi necesare exploatării şi întreținerii cimitirelor publice ce aparțin domeniului public al municipiului Constanța și a Regulamentului privind organizarea și funcționarea serviciului de administrare a cimitirelor publice de pe raza municipiului Constanța.
Întâlnirea are loc în data de 02.10.2024, ora 15.00, în regim fizic, în sala Remus Opreanu a Palatului administrativ situat la adresa din municipiul Constanța, bd. Tomis nr. 51.
Ordinea de zi a evenimentului:
•deschiderea evenimentului;
•prezentarea succintă a motivaţiei şi a proiectelor de acte normative supuse dezbaterii publice;
•prezentarea verbală de către cei interesaţi a propunerilor privind modificarea proiectului de act normativ supus dezbaterii publice;
•închiderea întâlnirii.
Persoanele interesate să prezinte verbal propunerea lor în cadrul dezbaterii publice vor avea la dispoziţie 5 minute pentru prezentare.
Confirmarea participării se face la adresa de e-mail:
servicii.publice@primaria-constanta.ro, la numărul de telefon 0241/488180, persoane de contact: Roxana Mosora și Valentina Constantin, până la data 01.10.2024, ora 1600.
La dezbatere sunt invitaţi să participe, în limita locurilor disponibile în sală, toţi cei interesaţi: persoane fizice şi juridice, organizaţii ale societăţii civile, societăţi comerciale, reprezentanţi ai instituţiilor publice interesate, ai presei etc.
Documentaţia aferentă proiectelor de acte normative include:
•Studiul de fundamentare și oportunitate privind delegarea de gestiune a serviciului public privind prestarea de servicii și activități necesare exploatării și întreținerii cimitirelor publice ce aparțin domeniului public al municipiul Constanța conform anexei nr.1, care face parte integrantă din hotărâre.;
•Regulamentul privind organizarea și funcționarea serviciului de administrare a cimitirelor publice de pe raza municipiului Constanța conform anexei nr.2, care face parte integrantă din hotărâre.
•Caietul de sarcini privind delegarea de gestiune prin concesiune având ca obiect prestarea de servicii şi activităţi necesare exploatării şi întreţinerii cimitirelor umane: Cimitirul Anadalchioi, Cimitirul Central, Cimitirul Constantin Predescu, Cimitirul Baba-Novac (Municipal), Cimitirul Palazu-Mare și Cimitirul Viile Noi conform anexei 3, care face parte integrantă din hotărâre.
•Contractul de delegare prin concesiune având ca obiect prestarea de servicii şi activităţi necesare exploatării şi întreţinerii a Cimitirului Anadalchioi, Cimitirului Central, Cimitirului Constantin Predescu, Cimitirului Baba-Novac (Municipal), Cimitirului Palazu-Mare și Cimitirului Viile Noi din Municipiul Constanța conform anexei 4, care face parte integrantă din hotărâre.
Documentaţia poate fi consultată:
•pe site-ul Primăriei Municipiului Constanţa
www.primaria-constanta.ro la secțiunea „Transparență decizională” şi la sediul acesteia situat pe bd. Tomis nr. 51;
•proiectele de acte normative se pot obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Gestionare Cimitire
„Precizăm că propunerile prezentate în cadrul dezbaterii publice pentru proiectele de acte normative vor fi făcute publice prin publicarea minutei acestei întâlniri, fiind parte a procesului dedicat transparenței decizionale. În cazul în care nu doriți ca numele dumneavoastră să fie asociat cu aceste propuneri în cuprinsul minutei, vă rugăm să menționați în cuprinsul e-mailului de confirmare a participării faptul că doriți ca aceste date să fie anonime.
Toate propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare atât cele depuse până la data de 28.07.2024, cât și cele prezentate cu ocazia dezbaterii publice vor fi publicate pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Constanţa la următoarele link-uri:
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru informaţii suplimentare, stăm la dispoziţia dumneavoastră prin personalul Serviciului Gestionare Cimitire, respectiv domnul Costel Ou, inspector, care poate fi contactate prin următoarele modalități:
- telefon:0241485585;
- e-mail: admcimitire@primaria-constanta.ro“, informează Primăria Constanța.