Primăria Constanța caută firmă care să se ocupe de mentenanța sistemului de iluminat public. Achiziția este una directă, iar valoarea estimată a lucrărilor la instalațiile electrice se ridică la suma de 450.000 de lei.
Durata contractului este de două luni de la data prevazută în Ordinul de începere, iar termenul minim de valabilitate al ofertei este de 30 zile.
Condiții participare: cu respectarea prezentului anunț și a caietului de sarcini nr. 178756/23.11.2020.
Criterii de adjudecare: atribuirea se va face pe baza criteriului “prețul cel mai scăzut”
Data afișării anunț: 26.11.2020
Data limită primire oferte: 04.12.2020, ora 23:59
Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte conform prezentului anunț pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro.
Ofertantii pot solicita clarificari anterior depunerii ofertelor, pe adresa de e-mail achizitiipublice@primaria-constanta.ro.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta