Primăria municipiului Constanța a postat pe pagina de internet a instituției un anunț de achiziție publică a unei aplicații informatice necesară pentru managementul fișierelor. Potrivit datelor publice ale administrației locale, obiectul achiziției îl constituie achizitionarea unei aplicatii informatice pentru managementul fisierelor în cadrul Primăriei municipiului Constanța, pentru un număr nelimitat de utilizatori și pentru un număr nelimitat de
servere web din cadrul instituției beneficiarului.
Valoarea totală estimată fără TVA a contractului este de 15.126,05 lei fără TVA, conform caietului de sarcini publicat în secțiunea documente de pe site-ul Primăriei municipiului Constanța.
În ceea ce privește condițiile de participare, fiecare societate poate participa prin respectarea prevederilor legale și a caietului de sarcini, iar criteriul de adjudecare este dat de următoarea precizare: atribuirea achiziției se va face pe baza criteriului prețul cel mai scăzut în condițiile respectării cerințelor minime din caietul de sarcini.
Termen limită de primire a ofertelor este 17.11.2017. Documentele pot fi transmise, la fel cum puteți solicita și informații suplimentare la următoarele adrese de e-mail: cristina.toma@primaria-constanta.ro și
adriana.stamat@primaria-constanta.ro precum și în original, prin poștă, la adresa Primăria municipiului Constanța, bd. Tomis nr. 51, în atentia Serviciului Tehnologia Informației și Echipamente Informatice, persoană de contact Toma Cristina Laura.
http://www.primaria-constanta.ro/docs/default-source/documente-pwpmc/Achizitii-publice/achizitii-publice-publicate/161/anunt-achizitie-aplicatie-informatica-pentru-managementul-fisierelor.pdf?sfvrsn=2