Primăria Constanța achiziționează serviciu de elaborare a documentației tehnico – economică aferentă obiectivului de investiții “Reamenajarea adăpostului pentru câini fără stăpân”. Asta înseamnă că administrația municipală va cumpăra studii de teren – studiu topografic, studiu geotehnic, DALI, deviz estimativ PAC, PT, DDE, CS, documentații pentru obținerea avizelor/acordurilor)”.
Conform documentului, achiziția este una directă.
Obiectul serviciului îl constituie achiziționarea de către Primăria municipiului Constanța a Serviciului de elaborare documentație tehnico – economică aferentă obiectivului de investiții „Reamenajarea adăpostului pentru câini fără stăpân” ( studii de teren – studiu topografic, studiu geotehnic, DALI, deviz estimativ, PAC, PT, DDE, CS, documentații pentru obținerea avizelor/acordurilor)”.
Condiții achiziție: Modalitatea de contractare a serviciilor se va realiza pe bază de contract, conform caiet de sarcini anexat.
Condiții de participare
– cu respectarea prezentului anunț și a caietului de sarcini nr. 11718/20.01.2021;
– prezentarea certificatului constatator eliberat de O.N.R.C. care să probeze existența
unei legături între obiectul achiziției și obiectul de activitate al operatorului economic.
Oferta va fi întocmită în conformitate cu cerințele caietului de sarcini atașat, astfel
încât specificațiile tehnice din oferta depusă să permită identificarea cu ușurință a
corespondenței cu toate cerințele și specificațiile din caietul de sarcini atașat.
Oferta va fi prezentată conform structurii din Cap. 6 Modul de întocmire și prezentare
a ofertei din Caietul de sarcini nr. 11718/20.01.2021
Valoarea estimată fără TVA: 130.000,00 Lei fără TVA .
Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate – preț, conform documentului atasat perezentului anunț “Anexa factori”
Durata totală de prestare a serviciului finalizat cu proces verbal de recepţie este de maxim 60 de zile calendaristice cu următoarea structură.
ETAPA 1 – elaborare DALI, deviz estimativ – 15 zile – studiile de teren – 30 zile de la emiterea ordinului de începere I.
ETAPA II – elaborare PAC, PT, DDE, CS, documentaţii pentru obţinerea avizelor/acordurilor – 15 zile de la emiterea ordinului de începere II.
Termen limită primire oferte: 28.01.2021
Informații suplimentare: Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte conform prezentului anunț și a caietului de sarcini anexat pe adresa de e-mail: ozlem.omer@primaria-constanta.ro.
Ofertantii pot solicita clarificări anterior depunerii ofertelor, pe adresa de e-mail ozlem.omer@primaria-constanta.ro
Potențialii ofertanți au obligația de a consulta anunțul de publicitate, publicat pe siteul primăriei municipiului Constanța, în vederea verificării răspunsurilor la solicitările de clarificări, dacă va fi cazul.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta