Conducerea administrației publice a municipiului Constanța a postat pe pagina de internet a instituției un anunț care vizează achiziția directă pentru lucrări de reparații ale jardinierelor amplasare pe domeniul public al municipiului Constanța.
În anunț sunt incluse lucrări de zidărie și zidire și lucrări de vopsitorie.
Conform documentului, descrierea contractului se prezintă astfel:
Caracteristici tehnice :
- delimitarea și semnalizarea perimetrului de lucru;
- demolarea jardinierelor vizate se va realiza fără afectarea rețelelor de utilități precum și a altor dotări de pe domeniul public sau privat precum și altor bunuri private;
- vor fi dezafectate inclusiv fundațiile acestora, situație în care se va intervenii sub nivelul solului;
- terenul va fi adus la starea inițială unde se realizează lucrările de demolare;
- se va interveni asupra lor manual sau mecanic, în funcție de gradul de deteriorare;
- se vor desface cu atenție treptele, capacele mozaicate, placajul din piatră naturală tip Techirghiol, tencuiala și cărămida aparentă, pe porțiunile unde se vor efectua reparații;
- se va cofra și se va turna beton B 250 în fundații și elevații;
- se va înlocui travertinul deteriorat;
- se vor tencuii și se vor finisa cu terasit;
- capacele mozaicate, placajul din piatră naturală și cărămida aparentă vor fi curățate de mortar, vor fi stivuite cu grijă, manipulate manual;
- fisurile din punctele izolate vor fi acoperite cu mortar pe bază de aracet
sau chit special;
- pentru finisarea suprafețelor, dacă este cazul se va realiza o curățare atentă și se va aplica un tinci înaintea operațiunii de vopsire;
- după refacere se va aplica lavabil de exterior, rezistent la condițiile meteo nefavorabile ( ploi, îngheț/dezgheț, etc);
- după refacerea zonelor deteriorate se va executa o igienizare a
suprafețelor;
- toate lucrările se vor executa conform normativelor în vigoare și în baza ordinelor de lucru emise de beneficiar.
Prezentarea ofertei: Oferta financiară va fi prezentată sub formă de deviz (inclusiv extrase), conform locațiilor și listei de cantități din Anexa 1 atașată la caietetul de sarcini.
Prețurile unitare pe fiecare categorie de lucrări vor include toate cheltuielile legate de material /manopera /utilaj /transport/cheltuieli directe/ indirecte, taxe, impozite considerate obligații legale ale executantului, profitul exclusiv TVA.
Prețul de achiziție al lucrărilor este ferm.
Valoarea estimată : 403.402 lei fără T.V.A.
Criterii de adjudecare: prețul cel mai scăzut și respectarea prevederilor Caietului de sarcini publicat pe site-ul Primăriei : www.primaria-constanta.ro.
Termen limită de primire a ofertelor: 20.12.2018.
Informații suplimentare : Oferta se va depune/transmite în original la adresa Primăriei Municipiului Constanța – Serviciul Amenajări Urbane, sediul din Str. Ștefan Mihăileanu, nr. 10 sau pe adresa de e-mail carmen.savu@primaria-constanta.ro În cazul în care oferta va fi transmisă prin e-mail, operatorul economic are obligația de a transmite oferta în original la sediul beneficarului în maxim 3 zile de la data înaintării ofertei inițiale.
sursa foto: Cuget Liber
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta