Primăria municipiului Constanța anunță că este interesată de achiziția unor lucrări care presupun repararea, întreținerea și relocarea cabinelor din PVC și fier forjat destinate agenților de securitate.
Conform caietului de sarcini prezentat, lucrări de reparare, întreținere și relocare a cabinelor din PVC și fier forjat destinate agenților de securitate au:
Cod CPV: – 45261910 – reparare de acoperișuri
– 45421120 – instalare de praguri
– 45310000 – lucrări de instalații elecrice.
Potrivit documentului postat de către reprezentanții Primăriei Municipiului Constanța, achiziția directă are ca obiectiv achiziționarea „lucrărilor de reparare, întreținere și relocare a cabinelor din PVC și fier forjat destinate agenților de securitate”.
Lucrările de înlocuire se vor executa, astfel:
– nu vor fi înlocuite decât piesele (componentele) defecte care numai pot fi reparate;
– înlocuirea nu va fi realizată decât cu piese care să corespundă din punct de vedere calitativ cu piesele înlocuite;
– materialul lemnos utilizat pentru înlocuirea duşumelei să aibă grosimea de cel puţin 40 mm;
– lămpile fluorescente de iluminat nu vor depăşi putere de 20w;
– butucul de yală va fi de aceeaşi calitate cu cele înlocuite;
– învelitoarea din tablă zincată nu va depăşi grosimea de 0,4 – 0,5 mm şi dimensiunea de 2,5 x 2 m;
– prizele vor fi duble de 25A;
– întrerupătorul va fi manual unipolar;
– tabloul capsulat să fie monofazic de 25 A şi prins în stelaj metalic;
– gresarea cu vaselină a tuturor balamalelor;
– transportul materialelor necesare executării reparațiilor solicitate se va executa cu un mijloc de transport adecvat, iar relocarea cabinelor fără a fi demontate se va executa cu o platformă specială.
Valoarea totală estimată a lucrărilor se ridică la 42.016,81 lei fără TVA. Oferta financiară va fi prezentată în prețuri unitare și la valoarea totală, inclusiv taxa pe valoare adăugată, care va fi evidențiată distinct.
Atribuirea contractului se va face pe baza criteriului ”prețul cel mai scăzut” cu respectarea prevederilor Caietului de sarcini nr. 61577/1.05.2017 publicat în secțiunea documente, iar data limită până la care se pot depune aceste documente a fst fixată 14.07.2017.
Oferta va fi transmisă până la data de 14.07.2017, scanată la următoarea adresă de e-mail: cornel.nedelcu@primaria-constanța.ro sau prin fax la nr. 0241/488176, precum și în original, prin poștă, la adresa Primăria municipiului Constanța, str. Mihail Kogălniceanu nr. 28, în atenția Serviciului Gestionare Servicii Publice, persoană de contact domnul Cornel Nedelcu.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta