Conecteaza-te cu noi
palaz

Administratie

Primăria Constanța scoate la închiriat spații pentru comercializarea mărțișoarelor. Vezi care sunt condițiile

Published

on

Serviciul Autorizare Activități Economice din cadrul Primăriei Municipiului Constanța aduce la cunoștința operatorilor economici interesați că, începând cu data de 26.01.2022, la Centrul de Informare pentru Cetățeni situat în Bd. Al. Lăpușneanu nr.116C (incintă City Park Mall – etaj I, aripa nouă), se depun documentațiile pentru comercializare mărțișoare, felicitări și cadouri specifice perioadei, cu excepția ornamentelor florale. Operatorii economicii pot opta pentru maximum un amplasament/zonă și trei amplasamente pe firmă.

Dosarele vor conține următoarele acte:

–        cerere tip;

–        certificat de înregistrare de la Oficiul Registrului Comerțului;

Advertisement
usr

–        actul constitutiv al societății sau actul emis pentru desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale care să conțină codul CAEN 4789 (corespondent cod CAEN 5262).

Taxele pentru ocuparea temporară a domeniului public (pentru fiecare amplasament) sunt cele prevăzute în H.C.L. nr.614/2022 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța în anul 2023 – Anexa nr.8, respectiv:

– 300 lei taxa de autorizare pentru desfăşurarea de activităţi temporare;

– 2,00 lei/mp/zi pentru zona A;

– 1,00 lei/mp/zi pentru zona B.

Advertisement
usr

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions