Conecteaza-te cu noi
palaz

Administratie

Primăria Constanța va cheltui un milion de lei pentru realizarea unei arhive digitale

Published

on

Primăria Constanța a publicat un anunț pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice privind achiziția serviciilor de realizare arhivă digitală aferentă proiectului Smart CT.

„Presupune achiziţia de servicii specializate de digitalizare arhivă pentru transferarea a 567 metri liniari de arhivă fizică în arhivă electronică. Numărul de documente a fost estimat volumetric la 567 metri liniari. Se estimează că întreaga cantitate este compusă din documente neprelucrate arhivistic. În conformitate cu prev. art.I pct.20 alin (2) si pct.21 din OUG nr.107/2017, autoritatea contractanta stabilește prin anunțul de participare/simplificat/de concurs unul sau doua termene-limita în care va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, conform prevederilor normelor metodologice la prezenta lege. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 zile. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare in a 11 a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.“, se arată în anunțul publicat de Primărie.

Valoarea totală estimată a contractului se ridică la 908.567 de lei, fără TVA, sau 1.081.194 de lei cu TVA.

„Serviciul de realizare arhivă digitală a documentelor reprezintă procesul de transpunere a acestora, din format hârtie în format electronic (digital), cu păstrarea nealterată a conţinutului acestora, cu scopul de a crea o colecţie de indecşi pentru căutarea şi consultarea documentelor din arhivă, prin asocierea acestora cu unităţile arhivistice şi versiunea digitală a acestora. Pentru regăsirea/consultarea facilă, se vor asocia acestora metadescriptori/indecşi. Activitatea de digitalizare a arhivei presupune parcurgerea următoarelor etape, în ordinea apariţiei lor în procesul de arhivare computerizată: A) Pregătirea unităţilor arhivistice/arhivei, recepţia unităţilor arhivistice/arhivei şi transportul către sistemul de arhivare B) Arhivarea fizică a documentelor C) Arhivarea electronică a documentelor“, se mai arată în anunț.

Advertisement
usr

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions