Primăria Constanța invită operatorii economici interesați, asociațiile şi organizațiile patronale, ONG-urile sau orice entități interesate în 17 martie, la ora 10.00, în sala Remus Opreanu din incinta Palatului Administrativ pentru a dezbate proiectul de hotărâre pentru modificarea şi completarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţă în municipiul Constanţa, aprobat prin H.C.L. nr.427/2017, cu modificările şi completările ulterioare (data publicării 13.03.2023). Accesul în sală se va face în ordinea confirmărilor de participare primite la adresa de e-mail: agenti.economici@primaria-constanta.ro, până la data de 16.03.2023, ora 14:00. Odată cu confirmarea participării, vă rugăm să precizaţi dacă doriţi să luaţi cuvântul la dezbaterea publică, conform Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată.