Primăria municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd.Tomis, nr.51, pentru ocuparea pe durată nedeterminată cu normă întreagă a trei funcții contractuale vacante din cadrul Biroului Gestionare Animale Abandonate, Direcția Administrare Servicii Publice, Direcța Generală Gestionare Servicii Publice:
- Șef birou gradul II (1 post);
- Inspector specialitate gradul II (2 posturi).
Concursul constă în proba scrisă la data de 17.01.2022, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 19.01.2022, ora 14:00.
Condițiile de ocupare a posturilor, bibliografia, tematica, fișele de post şi actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate pe site-ul Primăriei municipiului Constanța și la sediul instituţiei.
Dosarele de concurs se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunțului. Relaţii suplimentare se pot obţine zilnic la tel.: 0241/ 488.137.