Conecteaza-te cu noi
palaz

Actual

Primăria Tuzla, anunț privind închirierea prin atribuire directă a pășunii din domeniul privat al comunei

Published

on

ANUNȚ privind inchirierea prin atribuire directa a pasunii din domeniul privat al comunei Tuzla.

Informatii privind locatorul: Primaria Comunei Tuzla, cu sediul in Comuna Tuzla, str. Constantei, nr. 80A, jud. Constanta,

Obiectul inchirierii: Parcela Ps 267, cu suprafata de 4000 mp, reprezentand pasuni, apartinand domeniului privat al comunei Tuzla, jud. Constanta;

Procedura aplicata: atribuire directa;

Advertisement
usr

Data sedintei de atribuire directa: 27.04.2022;

Durata inchirierii: 10 ani;

Pretul de inchiriere: 230 lei/ha/an, plus TVA. 

Criterii de participare:

Pentru a participa la procedura de atribuire a pășunii, solicitanții trebuie să îndeplinească cumulativ  următoarele criterii, sens în care vor depune următoarele documente justificative:

Advertisement
usr
Nr.

Crt.

Criteriu Document necesar a fi depus
1 Solicitare de închiriere Cerere (anexă la prezentul anunt)
2 Dovadă deținere animale înscrise în

Registrul Național al Exploatațiilor

Adeverință eliberată de medicul veterinar
3 – Domiciliul stabil în comuna Tuzla, (in cazul persoanelor fizice) Copie dupa actul de identitate (pentru persoane fizice);
– Sediul pe teritoriul comunei Tuzla (in cazul persoanelor juridice); Statut, certificat de înregistrare în Registrul Comerțului, certificat de inregistrare fiscala (pentru persoane juridice/ asociații patrimoniale)
4 Dovada deținerii numarului de animale necesar pentru asigurarea incarcaturii optime ( UVM/ha) Adeverința de la pct. 2

În situația în care numărul de animale deținut depășește încarcătura stabilită, solicitantul va depune o declarație pe propria           răspundere cu privire la numărul de animale

cu care va pășuna pe pășunea închiriată

5 Nu figurează cu debite la bugetul local Certificat de atestare fiscală de unde reiese
Advertisement
usr

că nu are debite la bugetul local;

 

Cererile, insotite de documentele de mai sus,  se depun la sediul Primariei comunei Tuzla, pana la data de 27.04.2022, ora 09:00.

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Tuzla, sau la tel. 0241/747.178.

C E R E R E

de închiriere prin atribuire directă a pașunii disponibile situate in domeniul privat al comunei Tuzla

Advertisement
usr

 

  1. Nume, prenume/denumire: ………………………………………………………………………………….
  2. CNP/cod fiscal: …………………………………………………………………………….
  3. Domiciliul/sediul: ………………………………………………………………………….
  4. Telefon/fax, email: …………………………………………………………………………
  5. Obiectul de activitate, pe domenii: ………………………………………………………… (in conformitate cu prevederile din statutul propriu)

Va solicit sa aprobati inchirierea suprafetei de ________ ha pajiste, aflata in domeniul privat al  comunei Tuzla, situata in:

Categoria de folosinta Intravilan Denumirea lotului Nr. parcela Suprafata
Păşune NU Nr. cadastral 107126 Ps 267 4.000 mp

 

Declar pe propria raspundere, sub sanctiunile aplicate faptei de fals si uz de fals in declaratii in acte  publice, ca vom respecta legislatia si normele in vigoare privind protectia mediului.

Ne angajam ca, dupa semnarea contractului, sa respectam programul de pasunat / amenajamentul  pastoral / contractul de inchiriere / prevederile legale.

 

Advertisement
usr

Data,_____/04/2022                                                                    

Nume fermier,

___________________________________

 

Semnătura,

Advertisement
usr

 

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions