RAJA S.A. aduce la cunoştinţa tuturor abonaţilor că, în perioada 01 – 03 mai 2020, activitățile societății se desfășoară în regim de foc continuu.
În continuare, sute de angajați au ca misiune principală producția, distribuția, calitatea apei și epurarea acesteia, îndeplinind sarcinile specifice în condiții de izolare la locul de muncă, pentru a preveni disfuncționalitățile majore ce ar putea perturba asigurarea serviciilor esențiale.
Apelurile către numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924 vor fi preluate fără întrerupere. Echipele de intervenție RAJA sunt pregătite să acţioneze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistemul de alimentare cu apă, astfel încât utilizatorii să poată beneficia de serviciile noastre la parametrii optimi.
“Abonaţilor interesaţi să îşi achite facturile pentru serviciile de furnizare a apei potabile şi canalizare le aducem la cunoștință că, în perioada 01 – 03 mai 2020, toate casieriile RAJA vor fi închise.”, precizează Biroul de presă.
Începând de luni, 04 mai, casieriile își vor relua programul normal de lucru.
În perioada în care casieriile RAJA sunt închise, facturile pot fi achitate online (prin intermediul contului de client RAJA), prin transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone și în incinta magazinelor „La doi Pași”.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta