Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța informează publicul călător că pentru orice reclamație, nemulțumire privind calitatea serviciilor sau probleme întâmpinate în trafic, așteptăm mesaje pe următoarele canale de comunicare:
- NUMĂRUL CĂLĂTORULUI 0241 / 694 960 – NON STOP
- e-mail dedicat– reclamatii@ratc.ro
- Facebook – “Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța”
“Vă asigurăm că vom raspunde la absolut toate cererile, reclamațiile sau sugestiile dumneavoastră. Avem nevoie de ajutorul permanent al cetățenilor pentru îmbunătățirea serviciilor de transport public de persoane din municipiul Constanța”, transmite Regia de Transport în Comun Constanța.
Măsura vine la doar o zi de la anunțul controlului OPC pe mijloacele de transport ale RATC.
Citiți și:
Autobuzele RATC, în atenția OPC. Constantinescu: “Am dat avertisment, sancțiunea era plătită de constănțenii nevinovați”