În timp ce spațiile verzi din municipiul Constanța dispar pe capete, Primăria impune un regument privind asigurarea suprafeței minime de spațiu verde pentru lucrările de construcție și amenajări. Astfel, în conformitate cu prevederile art. 7 al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, se aduce la cunoștința publică proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind asigurarea suprafeței minime de spațiu verde pentru lucrările de construcții și amenajări autorizate pe raza municipiului Constanța.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat:
– la sediul primăriei municipiului Constanța din bd. Tomis nr. 51
– pe site-ul oficial la adresa www.primaria-constanta.ro, la secțiunea “De interes public – Transparență decizională pe Legea 52/2003”, începând cu data de 06.06.2017.
“În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 19.06.2017, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice”, transmit reprezentanții administrației municipale printr-un comunicat remis redacției.
Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi trimise în scris:
– prin poștă, la sediul din bd. Tomis nr. 51,
– prin fax, la nr. 0241/488189, 0241/488195
– prin email, la adresa primarie@primaria-constanta.ro
De asemenea, informații suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon 0241/488118, persoană de contact: Gemănaru Ancuța și, respectiv, la numărul de telefon 0241/488129, persoană de contact: Stamat Cristina. Mai mult, materialele transmise vor purta mențiunea: “Recomandare la proiectul pentru aprobarea Regulamentului privind asigurarea suprafeței minime de spații verzi pentru lucrările de construcții și amenajări autorizate pe raza municipiului Constanța.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta