Primăria Constanța a organizat o primă întâlnire cu cetățenii în care a fost dezbătut noul regulament privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţa în municipiul Constanța. Proiectul de modificare a regulamentului, aflat în consultare publică, este pus de astăzi la dispoziția cetățenilor, pentru o perioadă de 30 zile lucrătoare:
– la sediul Primăriei municipiului Constanţa situat pe bd. Tomis nr.51;
– pe site-ul instituţiei noastre www.primaria-constanta.ro, la secţiunea „De interes public – Transparenţă Decizională pe Legea 52/2003 – Informare şi Consultare publică’’;
Propunerile, sugestiile sau opiniile se vor transmite în scris până la data de 23.02.2025:
– prin poştă la sediul Primăriei muncicipiului Constanţa din str. George Enescu nr.4;
– sau prin e-mail la adresa agenti.economici@primaria-constanta.ro.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute la numărul de telefon 0724085229, persoană de contact Mihaela Iordache.
La dezbaterea de azi de la Primărie au fost prezenți viceprimarul Costin Răsăuțeanu, Ligia Petrache – șef Serviciul Autorizare Activități Economice din Primăria Constanța, Bogdan Munteanu – șef Serviciu Activități Comerciale din Poliția Locală, și Doinița Pascale – consilier juridic – din partea autorității publice locale, iar de partea cealaltă mai mulți agenți economici, printre care s-a numărat și Corina Martin, din partea Asociației Patronale RESTO.
„Este o primă consultare publică, și vor fi cel puțin trei, pentru că ne dorim ca toate modificările și propunerile care vor veni către noi să le prindem, astfel încât regulamentul să fie unul în care să răspundă nevoilor și să fie unul echilibrat. Noi deja am urcat pe site-ul Primăriei o formă de regulament, care este foarte asemănătoare cu actualul, cu mici modificări, dar, ca urmare a acestor întâlniri, acest draft va suporta schimbări“, a spus Costin Răsăuțeanu.