Primăria municipiului Constanța aduce la cunoștință publică, în conformitate cu prevederile art. 7 al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea cimitirelor de pe raza municipiului Constanța. Proiectul de hotărâre poate fi consultat, începând cu data de 20.07.2022, pentru o perioada de 30 de zile lucrătoare, pe site-ul instituției www.primaria-constanta.ro la secțiunea ”De interes public-Transparență decizională pe Legea nr. 52/2003-informare și consultare publică”.
„În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 31.08.2022, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.
Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi transmise în scris: Prin poștă, la sediul Direcției Generală Gestionare Servicii Publice, str. Mihăileanu nr.10
Prin email, la adresa E-mail: servicii.publice@primaria-constanta.ro
Materialele transmise vor purta mențiunea: Recomandare la proiectul pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea cimitirelor de pe raza municipiului Constanța.“, notează Primăria.