Conecteaza-te cu noi

Administratie

Regulamentul privind organizarea și funcționarea cimitirelor din Constanța, supus consultării publice

Published

on

Primăria municipiului Constanța aduce la cunoștință publică, în conformitate cu prevederile art. 7 al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea cimitirelor de pe raza municipiului Constanța. Proiectul de hotărâre poate fi consultat, începând cu data de 20.07.2022, pentru o perioada de 30 de zile lucrătoare, pe site-ul instituției www.primaria-constanta.ro la secțiunea ”De interes public-Transparență decizională pe Legea nr. 52/2003-informare și consultare publică”.

„În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 31.08.2022, se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.

Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi transmise în scris: Prin poștă, la sediul Direcției Generală Gestionare Servicii Publice, str. Mihăileanu nr.10

Prin email, la adresa E-mail: servicii.publice@primaria-constanta.ro

Materialele transmise vor purta mențiunea: Recomandare la proiectul pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea cimitirelor de pe raza municipiului Constanța.“, notează Primăria.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions