Senatorul de Constanța al USR Remus Negoi a declarat că a depus, împreună cu colega sa Anca Dragu, o inițiativă de modificare a Legii audiovizualului astfel încât durata publicității televizate din timpul emisiunilor pentru copii să nu depășească 20% dintr-o oră de emisie.
„Nu există în legislația românească nicio prevedere care să limiteze timpul destinat reclamelor tv din cadrul emisiunilor pentru copii, iar acest lucru trebuie corectat. Copiii petrec și așa mult timp în fața televizorului, în detrimentul altor activități, precum studiul, odihna sau sportul, lucru care favorizează sedentarismul. Chiar dacă televiziunile care dau reclame în exces sunt amendate, răul este deja produs. Un copil care urmărește un desen animat sau un film va petrece mai mult timp în fața televizorului din cauza reclamelor și atunci este foarte important să limităm durata acestora. Proiectul pe care l-am depus prevede ca durata publicității televizate din timpul emisiunilor pentru copii să fie de maximum 12 minute într-o oră, în incremenți proporționali cu durata emisiunii respective. Consider că orice măsură de legiferare care servește interesul general al copiilor e mai mult decât binevenită.“, a declarat Negoi.