În cursul nopții trecute, s-a format gheață pe epava navei Queen Hind, în portul Midia. În aceste condiții, s-a impus luarea unor măsuri de siguranță suplimentare, ceea ce a redus ritmul lucrărilor.
Potrivit lui Alin Vintilă, reprezentant al companiei GSP, care se ocupă de ranfluarea și dezeșuarea navei, operațiunea de sudare a grinzilor este mult mai complicată decât cea a ocheților deoarece se execută pe punțile epavei care sunt în poziție verticală deasupra apei.
”Piesa este ținută în cârligul macaralei până este fixată în puncte de sudură, iar sudorii lucrează de pe schele amplasate deasupra apei și prinse de puntea epavei.”, a precizat Alin Vintilă.
Și în portul Midia este ceață, dar pe distanța de lucru e vizibilitate.
”Evident, sunt impuse măsuri de siguranță suplimentară, însă lucrările nu au fost oprite.”, a precizat Alin Vintilă.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta