Acuzat că intenționează să elimine de pe piața transportului de călători firmele GMS și JTA, consilierul local din cadrul Consiliului Local al orașului Năvodari, Costel Aurelian Dumitrașcu, a postat pe pagina sa de Facebook un anunț important pentru toți cei care nu au înțeles care este motivul demersului consilierilor Partidului Mișcarea Populară, respectiv a sa și a consilierului județean Daniel Turcu.
Iată mesajul:
“Interesul nostru nu este sa scoatem firmele GMS si JTA de pe Navodari. Nu vrem sa le facem rau firmelor si nici angajatilor acestora. Este vorba despre niste locuri de munca si familii care se intretin cu aceste salarii. Din partea noastra, aceste firme pot ramane pe traseu inca 100 de ani, nu ne deranjeaza cu nimic asta!
Pe noi ne deranjeaza conditiile de transport ale acestor firme. Ne deranejaza faptul ca la orele de varf ambele firme baga calatori pana la refuz iar astfel le este pusa viata in pericol, Doamne fereste de vreun accident! Ne deranjeaza faptul ca soferii nu au respect pentru calatori, mai ales pentru cei care au abonamente. Iar lucrurile astea nu sunt de azi-ieri, sunt de ani de zile. Ani de zile in care firmele puteau sa ia masuri, dar n-au facut-o! S-au bazat pe faptul ca au “spatele acoperit” si au mers mai departe. De ce in alte orase din tara exista firme care isi respecta clientii iar la noi nu? Cu ce suntem noi mai prejos? Va spun eu, pentru ca am rabdat si am permis prea multe!
Un nou traseu pe ruta Lumina-Navodari-Mamaia-Constanta are mai multe avantaje. In primul rand, locuitorii din Lumina care lucreaza in statiunea Mamaia n-ar mai fi nevoiti sa schimbe doua mijloace de transport in comun. In al doilea rand, avand inca o firma de transport pe traseu, s-ar mai decongestiona traficul de calatori din ambele localitati, atat din Navodari cat si din Lumina. In ultimul rand, avand inca o firma de transport in comun pe traseu, concurenta ar fi mai acerba. Toate celelalte firme de transport in comun vor fi obligate sa ofere si ele conditii mai bune de transport pentru a nu-si pierde calatorii.
Nu se stie care va fi operatorul care ar fi urmat sa preia noua ruta Lumina-Navodari-Mamaia-Constanta. Asta pentru ca intai trebuie sa vina CJC cu anumite cerinte (de exemplu: autovehiculele sa aiba minim 35 de locuri, o limita de vechime a acestora, etc). Iar de licitatie nu se ocupa CJC, ci ARR. Din partea mea, poate sa castige aceasta licitatie si JTA-ul daca se incadreaza in cerinte, chiar si firma GMS o poate castiga daca investeste in autocare. Putin imi pasa numele firmei care ar urma sa opereze pe traseu, atata timp cat respecta cerintele si ofera cel putin conditii decente de transport in comun!”
Citește și:
Scandalul microbuzelor. Dumitrașcu de la Năvodari cere audiență publică la Learciu!
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta