În perioada 11 – 13 octombrie, se vor executa ample lucrări de investiții ce vor afecta buna funcționare a Stației de pompare Călărași. Se va realiza racordarea tronsoanelor de conducte de aducțiune noi, cu diametrul de 800 mm, la rețeaua de aducțiune existentă și conectarea mai multor puțuri la instalația nou executată. Astfel, se va mări capacitatea de transport de la sursele de mare adâncime către Stația de pompare Călărași, dar și către cartierul Palazu Mare și orașul Ovidiu.
Investițiile fac parte din Contractul de Lucrări CL32 – Reabilitare conducte aducțiune Constanța, în valoare de aproape 40 mil. lei cu TVA, derulat prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM).
Totodată, RAJA va realiza, cu fonduri proprii, înlocuirea a două vane de legătură, cu diametrul de 800 mm și montarea unui nou tronson pe conducta de aducțiune.
Astfel, se va întrerupe furnizarea apei de marți, 11 octombrie, ora 22.00, până joi, 13 octombrie, ora 10.00. În acest interval de timp, vor fi afectați de lipsa apei consumatorii din următoarele zone:
- Palazu Mare, Boreal, Tomis Plus și Impact;
- Zona Comercială Nord (Dedeman, Carrefour, Selgros);
- Pescărie, Delfinariu, Stadion Gheorghe Hagi, Piața Chiliei, Tăbăcărie, Faleză Nord;
- Tomis, cartierele Tomis I, Tomis II, Capitol și Spitalul Clinic Județean Constanța;
- Zonele Peninsulară, Centru și Spitalul Militar;
- Orașul Ovidiu (partea stângă, sensul de mers spre loc. Lumina).
”Menționăm că, în data de 12 octombrie 2022, în toate zonele afectate din municipiul Constanța se va furniza apă în intervalul orar 6.00 – 9.00, din rezerva de apă stocată la nivelul rezervorului de la stația de pompare Călărași.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat abonaților, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție ale constructorului împreună cu formațiile de lucru ale RAJA vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în parametrii optimi. Totodată, rugăm utilizatorii afectați de această lucrare să își asigure rezerva minimă de apă pentru consum și uz casnic în perioada în care va fi sistată alimentarea cu apă.”, au precizat reprezentanții Biroului de comunicare.
Amintim consumatorilor că investițiile pentru modernizarea și dezvoltarea sistemelor de alimentare cu apă potabilă sunt efectuate în beneficiul lor pe termen lung și vizează asigurarea unor servicii ireproșabile și implicit creșterea calității vieții.
Prin implementarea acestora se realizează îmbunătățirea capacității de transport și de distribuție a apei potabile, asigurarea debitului de alimentare și a calității apei, reducerea pierderilor în rețeaua de distribuție, siguranța și continuitatea serviciilor.