Conecteaza-te cu noi
palaz

Administratie

Serviciul de Evidență a Persoanelor Constanța își adaptează programul de lucru cu publicul

Published

on

buletine

Pentru a asigura desfășurarea în condiții optime a procesului electoral aferent alegerilor pentru Președintele României, respectiv pentru Senat și Camera Deputaților, Serviciul de Evidență a Persoanelor Constanța își adaptează programul de lucru cu publicul. Scopul este de a soluționa în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate pentru persoanele cu drept de vot, astfel:

  • 23.11.2024, 30.11.2024 și 07.12.2024: Program de lucru: 08:00 – 16:00
  • 24.11.2024, 01.12.2024 și 08.12.2024: Program de lucru: 07:00 – 21:00

Vă invităm să vă prezentați în intervalele menționate pentru rezolvarea solicitărilor privind actele de identitate, având la dumneavoastră documentele necesare pe care le găsiți pe site-ul instituției:

https://primaria-constanta.ro/pagina-dlep/evidenta-persoanelor/acte-necesare-evidenta-populatiei/

Advertisement
usr

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions