În zona Agigea, au fost amplasate panouri de informare şi dirijare a tranzitului în punctele cheie ale traseului. Participanţii la trafic au la dispoziţie o rută alternativă mai bine semnalizată pentru tranzitul între autostrada A2/A4 Bucureşti – Constanţa şi sudul litoralului românesc, pe podul rutier peste Canalul Dunăre – Marea Neagră, situat în Portul Constanţa. Şoferii au şi suportul poliţiei rutiere, care în zilele aglomerate ajută la decongestionarea traficului.
Ministrul transporturilor, Sorin Buşe, s-a deplasat astăzi, pe podul Agigea, pentru a se asigura de implementarea măsurilor ce fluidizează circulaţia rutieră în zonă.
,,Suntem în plin sezon estival, numărul turiştilor care-şi petrec vacanţa la mare este în creştere, iar podul Agigea este aprope în permanenţă blocat din cauza numărului mare de conducători auto care aleg să-l traverseze ca să ajungă în staţiuni. Însă puţini ştiau de existenţa podului din port, care poate fi folosit ca rută alternativă fără probleme. Acum am luat toate măsurile necesare pentru ca traficul să se decongestioneze şi oamenii să nu mai piardă încă o oră în trafic de la ieşirea de pe A2 până la hotel”, a declarat ministrul transporturilor, Sorin Buşe.
Ministrul a discutat cu reprezentanţii CNADNR despre alternativa Techirghiol – soluţia unui drum naţional de 22 de km, poziţionată la o distanţă de aproximativ 1 km de aria protejată ROSPA – Lacul Techirghiol. Proiectul face parte din Masterplanul General de Transport şi va asigura fluența traficului rutier pe tot parcursul anului între nordul şi sudul litoralului.
Drumul naţional de la Techirghiol va lega porturile româneşti la Marea Neagră, dar şi România cu Bulgaria din punct de vedere rutier. Finanţarea se va realiza prin fonduri structurale (85%) şi prin co-finanţare de la bugetul de stat (15%).
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta