Universitatea Ovidius din Constanța (UOC) a participat, recent, la conferința internațională „Digital Marketing Day”, activitate realizată în cadrul proiectului „Extinderea strategiei de internaționalizare și creșterea vizibilității Universității Ovidius din Constanța prin acțiuni de promovare în plan internațional ca universitate multiculturală comprehensivă” (ESPERO II).
La manifestarea care a avut loc la Viena, în Austria, au participat mai mult de 45 de specialiști în domeniul relațiilor internaționale și marketingului educațional, din peste 15 țări, printre care: Austria, Belgia, Cehia, Germania, Regatul Unit al Marii Britanii și al Irlandei de Nord, România, Norvegia, Suedia s.a..
”În cadrul evenimentului au fost prezentate subiecte cu privire la promovarea instituțiilor de învățământ superior în mediul online, cu scopul de a recruta studenți internaționali. Un instrument care a început să prindă din ce în ce mai mult contur este reprezentat de utilizarea videoclipurilor de promovare realizate de studenți, în rol de ambasadori, sub formă de reels-uri sau promovate pe diferite canale ale rețelelor de socializare, precum TikTok. De asemenea, în timpul conferinței au fost realizate o serie de demonstrații despre modul în care inteligența artificială, prin instrumente precum Chat GPT, poate contribui la crearea unor conținuturi care pot fi utilizate în campaniile de promovare a programelor de studii, în vederea atragerii viitorilor studenți.”, a precizat prof. univ. dr. Cristina Duhnea, directorul proiectului.
Potrivit Biroului de presă al UOC, proiectul ESPERO II, cod CNFIS-FDI-2023-F-0538, are o valoare totală de 306.000 lei și este unul dintre cele șapte proiecte ale UOC, finanțate de Ministerul Educației prin Fondul de Dezvoltare Instituțională.
Comentarii pe Facebook
Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta