Conecteaza-te cu noi
palaz

Administratie

Viceprimarul orașului Năvodari: “În Primărie se lucrează transparent și se folosește registratura electronică”

Published

on

Un punct important în programul electoral al actualului viceprimar din orașul Năvodari, Costel Aurelian Dumitrașcu, a fost cel privind actualizarea întregului sistem de comunicare și de lucru din cadrul administrației locale. Practic, Dumitrașcu a promovat digitalizarea serviciilor din cadrul Primăriei Năvodari.

Astăzi, viceprimarul Dumitrașcu a postat pe contul său de Facebook un mesaj prin care le transmite locuitorilor că s-au făcut pași importanți către țelul propus și că munca va continua.

Redăm integral textul mesajului:

Primul lucru pe care l-am constatat când am preluat mandatul de viceprimar a fost nevoia acută de actualizare a întregului sistem de comunicare și de lucru în interiorul Primăriei.

Am înțeles că nu exista o conexiune eficientă de lucru între departamente și între funcționarii din cadrul aparatului administrativ. Singura soluție viabilă pentru a ameliora acest neajuns a fost și este digitalizarea.

Advertisement
usr

După analize și studiu asupra soluțiilor existente în piață am ales să mă aplec asupra soluției oferite de Regista. Am ales să implementăm o soluție care nu aduce costuri împovărătoare bugetului și acoperă cea mai mare plajă din nevoile orașului. De acum în Primăria Năvodari se lucrează mai transparent, se automatizează și se eficientizează activitatea din toate departamentele și se folosesc module de registratură electronică și de managementul documentelor. De acum năvodărenii pot face sesizări mult mai ușor, online, și pot verifica oricând starea cererilor depuse la Primărie, fie că le-au depus online sau fizic.

Aș vrea să le mulțumesc tuturor năvodărenilor pentru răbdare și colegilor din PMP Năvodari pentru implicarea exemplară de care au dat dovadă spre realizarea acestui proces de digitalizare.

Munca noastră continuă!

În aceeași ordine de idei, vicele Dumitrașcu urmărește simplificarea interacțiunii dintre cetățean și instituțiile publice din oraș, acest aspect urmând să aducă multiple beneficii de ambele părți.

“Digitalizarea nu înseamnă un formular și un site, digitalizarea este procesul prin care simplificăm interacțiunea dintre cetățean și instituțiile publice. Adevărata digitalizare trebuie să-și lase amprenta asupra timpilor de rezolvare a demersurilor inițiate de cetățean, de plătitorul de taxe și impozite. Pentru a optimiza acești timpi și pentru a ajunge la rezultatele dorite, implicând și costuri mici, o soluție în procesul de digitalizare se impune să fie inclusivă, disponibilă pentru toți plătitorii de taxe și sustenabilă, cu costuri justificate. Dacă o soluție aduce aport pozitiv, atăt în transparentizare cât și în ceea ce privește timpii de finalizare a proceselor administrative, atunci o putem numi soluție eficientă”, a mai punctat viceprimarul Dumitrașcu pentru Ordinea.ro.

Advertisement
usr

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions